Tykkäätkö antaa/tehdä yllätyslahjoja tai -tekoja?

Miellelläni yllätän läheisiä joskus,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:20

Mieluummin tekoja.Jospa ne olisivat miellyttävimpiä kuin lahjat riippuen tietysti paljon henkolöstä kuka on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:31

Minusta on kiva antaa lahjoja ja joskus olen jopa itse tehnyt lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:40

jooo tietysti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:47

tekoja enimmäkseen ja silloin kun niitä ei odoteta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 22:09

En oikeastaan tykkää kummastakaan. Monet ihmiset ovat sellaisia, etteivät tykkää yllätyksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:29

Tekoseni ovat joskus todella yllättäneet.
Lahjat eivät ihan niin paljon. Tekemistä on helppo ja mukava keksiä, mutta lahjan ostaminen, tai paremminkin sen valitseminen on suorastaan tuskallista.
Kaikilla on nykyään paljon kaikkea. Myös tekemätöntä työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:43

Yllätän usein itseni olemalla itselleni miellyttävä. Harrastin sitä joskus muihinkin kohteisiin mutta lopetin kun se tuntu menevän mönkään liian usein (ajoitus kai pielessä). Helpompi tapa hommata puhtaat paperit on kun antaa jotain pientä krääsää. Ihme kyllä niistäkin osataan olla onnellisia ja tyytyväisiä.
Kai se on niin että loppupelissä pääasia on kunhan ihminen huomioidaan ja osoitetaan se huomio jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 00:46

Ehottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.11.2009 - 02:04

kyllä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 08:27

Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 12:28

Tykkään, molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 14:25

Tykkään ennemmin antaa kuin vastaanottaa. Muistan usein tuttujani omatekoisilla korteilla tms. Kaukaisimmille sukulaisille kirjoittelen pitkiä kirjeitä joista tiedän heidän pitävän kun kuulevat meidän sukuhaaran kuulumiset. Usein saadessani lahjan tms tunnen itseni vaivaantuneeksi, mutta kuitenkin iloiseksi siitä että minua on muistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 14:58

Tykkään yllättää läheisiäni joskus lahjoilla ja miksei halikin piristä! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:22

Kyllä. Sukulaiset saavat aika usein jotain pientä oma tekoista sekä ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 01:30

Yritin sitä vanhempieni kohdalla vuosia mutta heille kaikki se oli peruskamaa vaikka sisarukset eivät sitä koskaan tehneetkään. Enää en sitä äitini kohdalla edes yritä, muut ymmärtävät tuota enemmän.