Mikä on ollut yllättävin joululahja sinulle?

Kerran ohimennen sanoin, että teatterikiikarit olisivat tarpeen. Sain ne jouluna ja suureen ääneen ihmettelin johon nuorimmainen, että me voidaan lainata kun mennään jääkiekkomatsia katsoo. (halvimmat liput on siellä katonrajassa) Että tällainen lahja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:38

Sain toissa vuonna pojaltani akkuruuvinvääntimen,ihan oikea Black&Deckerin!!Viime vuonna valtavan hienon Suur-Atlaksen,kun olin maininnut ohimennen myös et tässä huushollissa oli vielä kouluaikainen karttakirja käytössä.

Lisätty: 20.11.2009 - 13:49

Niinpä tietty,piti lisätä,että tämä ruuvivääntimen ja karttakirjan antaja syntyi jouluaattona
ja voitti kätilöiden kisassa,syntyi ensmäisenä Joulurauhan julistuksen jälkeen,
muistan mun kätilön hihkaisseen:"Aatami tuli,sillä on munat ja kaikkee!!"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:11

Risuja tuli paketissa joskus 10vuotiaana!Sain traumoja ja siksi olen nyt aikuisena tällainen! Tosi juttu muuten,ainakin tuo ensin mainittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:14

No viime Jouluna sain pojaltani lahjan jota harkitsin pitkään.
Sain tietokoneeseeni hienot kaiuttimet vahvistimineen,
olen ollut tosi tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:34

Olen saanut yllättävältä taholta kauniin korukellon,siitä on kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:41

no nyt tuli mieleen se, että isäpuoli ja äiti anto mulle kameran muutama kuukausi sitten joululahjaksi.. en odottanut sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 21:43

Entisen ystäväni tekemät villasukat ovat yllättävin ja mieluisin lahja. Ovat jalassani tälläkin hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:50

Kurssikaverilta sain termoskannun lämmittimen. Olin koko kurssin ajan valittanut kuinka huono termoskannu minulla on kun kahvi ei ole enää iltapäivällä kuumaa. Hän kutoi minulle termoskannulleni "sukan", päässä oli naurava naama. Iloinen ja kiva yllätys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:53

lahjattomana olen elänyt niin pitkään etten heti muistanut ensimmäistäkään,
mutta sitten sieltä vuosien takaa tuli mieleen yksi joulu jolloin sain pikaluistimet
(olin paria kuukautta aikaisemmin saanut lääkäriltä tuomion että lätkänpeluu on lopetettava välittömästi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:27

Joskus 50-60 luvun vaihteessa ollessani 5-vuotias elettiin niukkuuden aikoja. En juurikaan joulupukilta mitään odottanut mutta sitten yllätyin. Joulusaunareissun aikana oli joulupukki käynyt ja kuusen alla oli valtavan iso paketti. Sieltä löyty helikopteri, sellainen vauhtipyörällä varustettu vempele. Siitä tulikin sit myöhemmin koko kylän ihmetyksen aihe. Myöhemmin paljastui että eräs kummini oli sen minulle saksanreissullaan hankkinut. Se oli jotain se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 23:11

Oma rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 00:47

Esikoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:46

Eräänä jouluna en löytänyt rakkainta pehmoleluani mistään ja se harmitti minua kunnes avasin erään joululahjan ja siellähän se pehmolelu oli kahden uuden pehmolelun kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 08:33

Raskaustesti näytti pitkän odotuksen jälkeen joulun aatonaattona plussaa. Siitä joululahjasta on ollut iloa joka päivä lähes 13 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 08:43

Syntymäpäiväni on vähän ennen joulua ja lapsena kaikki kummini lähettämät paketit löytyivät joulupukin kontista. Eräänä jouluna sain erikoisen vaatteen. Kummissani huusin että kalaverkko, mutta se osoittautuikin sitten sellaiseksi kohottavaksi puolialushameeksi, joka oli tosi käytännöllinen, tosin vasta sitten kesämekkojen kanssa. Pari vuotta sitten sain lahjaksi pallonmuotoisen palapelin, jota oli myös kiva erikoisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:00

Olin jo aikaihminen, kun sain äidiltäni palapelin, jossa ei ollut mallikuvaa. Palat oli aika suuria, joten aloin sitä siinä heti aattona rakentaa. Pikkuhiljaa kuva alkoi hahmottua ja siinä oli minun kuva pikkutyttönä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:06

Yllättävin lahja.. Hmmm. Tämä on paha. :D

Sain eräältä ystävältäni ihanan, aika kalliin pehmolelun, en osannut odottaa sitä ollenkaan. Se oli lämmin yllätys. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:21

Valtavan iso kukkapaketti. Kun avasin sen, niin siellä oli Arabian uunivuoka joka oli täytetty kukkuroilleen perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 01:20

Jääkiekkolehden vuosikerta.