Vieläkö käytät kangasnenäliinaa? Jos vastauksesi on kyllä, missä tarkoituksessa?

Joskus annoin puolitusinaa kangasnenäliinoja lahjaksi vaikka näin jouluna, en enää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 22:45

kyllä niitä on vielä melkoinen varasto jäljellä (osa aivan käyttämättömiäkin), olivat sentään niin monta vuotta sitä vakio-lahjakamaa että pinoa kertyi

kyllä sellainen ainakin puvun taskussa kulkee mukana, voihan sen tempaista eteen kun aivastus yllättää, mutta varsinaiset niistämiset on kyllä vuosikausia jo tullut pärryyteltyä kertakäyttöisiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:07

kyllä sellainen kuuluu osana ainakin siihen parempaan vaatetukseen, en muista koska sellaiseen olisin viimeksi nenäni niistänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:08

Eiköhän ne nykyään ole epäkäytännöllisiä ja ei vissiin hygieenisiakaan.Pikkutakin rintataskussa nyt vielä voisi käyttää....omissa häissään tai linnan juhlissa,ei muuten...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:18

Eipä niitä taida meillä olla yhtäkään, en ainakaan ole nähnyt. Ajat muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 21:31

Olen kaikki heittänyt roskiin jo ajat sitten. Edesmennyt mieheni käytti ennen niitä kengänkiillotusrätteinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:36

En käytä kangas nenäliinoja,ois ällöä pestä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:41

Ällöä kattia kans,pesukone pesee,mutta onhan nuhanenä kunnossa,ei tule araksi;kotosalla ainaskin käytössäHarmittaa et mummon nästuukit on tullut hävitettyä,ihania,pehmeitä ja puuvillaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:42

en käytä.. enkä tykkää niistää nenää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:14

Muutamassa rintataskussa kai vain siksi että kuuluu osana asusteeseen. Muuten käytössä paperi ja ne vähät koneet, jotka vielä toimii, jauhaa paperia lisää. Eli kuusitikusta on nenäliina meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 23:13

"Pitsipöksyt" on juhlapuvun rintataskussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 23:29

On hyvä erottaa taskuliina ja nenäliina. Aikaisemmin pidin siitä, että nenäliina oli kankainen mutta en enää, koska joudun pesemään niitä ja ajattelen, että nenäliinaksi sopii parhaiten sellainen jonka voi hävittää samalla tavalla kuin kertakäyttöliinan.Se on hygieenisin muoto tänä aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 00:48

Kyllä. Ojentamalla daamille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.11.2009 - 02:08

En käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 14:40

Joo. Käytän kyllä. Joskus kesällä teen nenäliinasta päähineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:19

En muista edes milloin olen niistä luopunut, pikkulikkana varmaankin. Hui kun ajatteleekin miten epähygieenistä sen käyttö on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 01:19

Aivan hirveitä bakteeriapesiä. Kyllä yksi niisto liinaan pitää riittää ja sitten roskiin. Nyt viimeistään on aika herätä todellisuuteen ja 2000-lukuun, ei sellaista saa enää käyttää. Puvuntaskussa voi olla myös kertakäyttönenäliina.