Minkälaisen lahjan antaisitte äidillenne kun hän täyttää 87 vuotta.

-Kyseessä on oman äitini synttäripäivä on 7.12.09, hän asuu vielä yksin
omassa yksiössään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 20:41

Menkää ja otattakaa yhteiskuva kuvaamossa, siitä jäisi kaunis muisto sinullekin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 20:45

Äitisi on jo siinä iässä,että hänellä varmasti kaikkea tavaraa jo on.Antakaa hänelle hemmottelu päivä jossain hoitolassa ja toi kuvakaan ei ole olenkaan huono idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:56

Kuva on aika viehättävä ajatus,jotain mieleistä vanhalle äidille...vaikea kuvitella,mulla äiti on mennyt jo monen monta vuotta sitten.Hemmotelkaa koko päivän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 23:14

oma äitini täytti aiemmin tänä vuonna 88, omissa oloissaan hänkin asustelee

vietiin kassillinen uusia kirjoja koska hän lukee nyt ihan mahdottomasti kun aikaa on, varsinkin sen jälkeen kun lääkäri kielsi pitsin nypläämisen ja muut käsityöt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:49

Sellaisen mitä hän on halunnut todella kauan,no äitini täyttää vasta n. 30 vuoden päästä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:14

Samoissa ikävuosissa pyörivälle mummulleni olen antanut jo useita vuosia kirjan, sillä hän lukee paljon. Joka vuosi autan häntä syntymäpäiväkutsujen järjestämisessä eli katan pöydän, laitan ison osan ruoista ja siivoan.

Halaa ja kerro, että rakastat. Mene hänen kanssaan kävelylle ja jutelkaa. Aikaa ja välittämistä tuossa iässä eniten kaipaa.

Lisätty: 20.11.2009 - 02:19

Lienee syytä kertoa, että oma äitini kuoli puolitoista vuotta sitten 58-vuotiaana. Olen aina ollut läheinen isoäitini kanssa, mutta kyllähän se välittäminen on tapahtuneen johdosta vielä lisääntynyt. Suren äitini kuolemaa yhä, mutten todellakaan tiedä, mitä minulle tapahtuu, kun elämäni tärkein ihminen joskus jättää meidät. Hänelle tärkeintä ovat nuo mainitsemani asiat niin itsestäänselviltä kuin ne tuntuvatkaan. Käyn siellä (hän asuu kotonaan) nykyään kahdesti viikossa ja halaan häntä joka kerta lähtiessäni, sillä en todellakaan voi tietää, onko häntä enää huomenna.
Anteeksi, että olen näin melankolinen, kun kerroit syntymäpäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 09:34

Åitini ei täytä tuota vuosimäärää joten en osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 10:28

Jos vaikka kiikustuoli eli keinutuoli missä saa istua ja ajatella ,jos saa sen sinne yksiöön mahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 14:31

Anna siivouspäivä, jolloin käyt siivoamassa hänen huushollinsa katosta lattiaan. Omalle äidilleni keräsin albumiin valokuvia alkaen hänen häistään ja päätyen viimeisiin kesäkuviin. Minulla oli nuo kuvat myös muistitikulla ja heijastimme ne juhlissa seinälle ja juttelimme menneistä vuosista. Paljon muistoja tuli sekä äitini että vieraiden mieleen. Varsinkin lapsikuvat näyttivät huvittavilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2009 - 20:13

Kunnioittavan korkeaan ikään on äitisi ehtinyt. Ja pirteä tuntuu olevan kun yksin pärjää. Ehtisitkö vielä varovaisen salaviekkaasti kysellä mitä hän haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 01:09

Rauhaa ja ymmärrystä alkavalle vuodelle 2010 sekä pitkää ikää.
Myös rauhaa Outokummun humuun sekä rollaattorin vuosihuollon.