Sähköpostissa tuli,pitkä,mutta aika vaikuttava,ilmeisesti kantaaottava yms.yleisön reaktiot,katsokaa jos huvittaa...

www.youtube.com/watch?v=518X...re=related

Avainsanat: ukrainan talent-kilpailusta 2009

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 16:24

Aivan uskomatonta. Kyllä kannatti katsoa koko video. Ihan meinasi ruveta itkettämään niinkuin paikallasia katsojiakin. Ihan kuin olisi ollut joku tarina tuossa jutussa. Mahtava, kiitos että sain sen katsoa.

Kysyjän kommentti

Kiitosta kiitos,siinä varmasti olikin tarina,sillä sotia on käyty ja käydään edelleen joka puolella palloamme,toisaalta ei tarvinnut tulkita sanoja,kuva kertoi kaiken...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 16:40

Olipa vaikuttava taiteilija!
Tarina on valitettavan tuttu vuoden jokaisena päivänä nykyäänkin. Maailmassa on käynnissä monta sotaa koko ajan.
Nainen on tittelinsä ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 16:46

Joillakin on taito hyppysissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 17:02

ei tuo kyllä minulle avautunut,venäläistä tavaraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 18:07

uskomaton suoritus, voiko tuon vakuuttavammin tarinaa enää kertoa

(hienoa että välitit sen meille, taitaa olla tänä vuonna näkemistäni videopätkistä ainoa jonka aion katsoa toistamiseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 18:18

Oli todella upea esitys. On voittonsa ansainnut Talent kisassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 19:09

Huikea esitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 19:40

Taiteilijat ovat aina kulkeneet "aikaansa edellä" tai muuten vaan pystyneet herättämään ajatuksillan ja teoillaan muuta yhteisöä. Tämäkin lienee oiva esimerkki siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:55

Olen nähnyt tuon videon aiemminkin linkattuna eräältä keskustelupalstalta ja tuo on kyllä erittäin vaikuttava esitys. Kiinnostaisi, että mitä noissa lauluissa sanotaan, kun tietyssä kohdassa yleisö alkaa kyynelehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.11.2009 - 02:19

Todella taitava esitys, olen tosin törmännyt netissä joskus vieläkin taitavempaan, mutta se onkin vain minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 00:53

Onneksi noitakin tulee, itselleni tulee jostain kumman syystä suunnilleen kerran päivässä viagra mainos. Oman e-mailin vaihto alkaa olemaan pian edessä tuon potenssikaverin takia.