Onko kirkasvalolampusta kokemuksia? Millaista kannattas harkita?

Vaimon työpaikalla on sellainen ja palaa kuulema aamusta iltaan. Nyt sain komennon alkaa duunata sitä kotiinkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 12:18

Hae kaupasta 32-36 wattinen normaalikannalla oleva energiansäästölamppu jossa on kelvinluku n.6000.
Ruuvaa se vaikka keittiön valaisimeen, pöytälamppuun tai mihin hyvänsä sopivaan valaisimeen.
Toimii hyvin, eikä maksa kuin 6-7 euroa.

Lisätty: 19.11.2009 - 14:32

noribo.com/tuotteet.html?id=28/285
Tuossa on sellainen mitä tarkoitin. Itse ostin työmaavalaisimen varalamppuja 36 wattisia paikallisesta halpakaupasta alle seitsemällä eurolla.

Voit myös vaihtaa esim. keittiöön loisteputket. Tässä malli.
www.el-brix.fi/shop/product_...php?p=2688

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 12:54

Työpaikalla sellaista kokeilin, mutta en pitänyt mitenkään ihmeellisenä. toisaalta tämä pimeä vuodenaika ei ole minulle millään tavoin ongelma, joten en varmaan sitten edes tarvitse sellaista lapnppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 13:38

Kyllähän valohoito on hyvinkin vanha keksintö, isäni jo eläissään sanoi
kymmeniä vuosia sitten että kyllä nyt olisi kunnon valohoito paikallaan.
-Ulkomailla käydessäni aina huomaan itsekin että valo on ihmeellinen
elementti, kyllä siinä jonkunlainen perä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 14:22

Kirkasvalolampussa täytyy olla luxeja tosi paljon eli myydään myös tehottomia, kalliita vekottimia. Meillä on maalla Philips-merkkinen, ei sitä enää tule käytettyä mutta oli kallis ja tehokasta laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 15:48

Ei itselläni ole kokemusta, mutta eräs tuttavani käyttää sellaista ja on saanut siitä apua väsymykseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:44

Minulla on pöytämalli, mutta sen voi panna seinällekin.