Mihin on kadonnut"Lettupino"?Onkohan"Karpon jatkaja" tutkimassa jotain uutta juttua?

Jännät ja erikoiset kysymykset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 13:34

Joo Lettpinolla on kaikenlaista muutakin tutkittavaa, hänhän kirjoitti että
pitää tilastoa napsulaisten jouhommista, lahjoista mm. kissaäiti muistaakseni
johtaa joulukirjoituksia jos en nyt väärin muista. On se hyvä että Lettupino
on aktiinen, minusta hän on ihan rehti mies, hänellä on usein hyviä oivalluksia
ja kysymyksiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 11:24

lettupino alkoi selvittämään hyväntekeväisyysjärjestöjen varainkäyttöä, eiköhän kohta kuulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:20

Eihän täältä nyt parissa päivässä kadota;lettupino on valmistautumassa huomiseen...
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24206

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:57

Niin, jos joku muu kuin reviisori alkaa tutkia raha-asioirta niiden väärinkäyttöä (tai käyttöä yleensä) siinä saattaa aikaa tuhraantua! Raportti ehkä tulee tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 15:24

kyllä varmaan kohta palajaa , kuhan saa taas aikaa järkättyä , jot kärsivällisesti hänt seuraamme ootellaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 15:47

Hän tekee varmasti tilastoa kyssäreistämme ja valmistelee joulunaluspuhettaan. Ellei sitten liiallinen jouluhössötys ole ajanut häntä maanpakoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 19:23

Lettupino valmistaa joululahjoja,eikä jouda nyt napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 00:34

Tutkii ja arvostelee muiden vastauksia niinkuin aina ennenkin.
Palaute tulee sitten nimettömänä.