Eikö ole kamalaa et keksitään sairauksia ihmisille,et saadaan Lääkkeitä paremmin kaupaksi?

Avainsanat: keksitään ihmisille uusia sairauksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 10:15

Jos noin on,onpa aikoihin eletty,sehän on aivan kamalaa ja väärin.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo kyllä on tosiaan väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 19.11.2009 - 10:14

On...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 11:36

En oikein jaksa uskoa että noin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:24

Eilen illalla kuulin jossain oliko 45min.tai uutiset peräti,tämän ja haastateltu lääkäri totesi itse(joka oli kieltäytynyt titkumuksista),että on keksitty terveille vanhuksille sairauksia,joihin lääketeollisuus kehittään lääkkeitä.Oliko lihassurkastuma,mikä on täysin normaalia erittäin iäkkäille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:52

Tuo ei ole mtiään uutta, sitä on harrastettu jo pitkään.
Pahinta on kuitenkin se että luontaistuotteita kaupataan ja myydään väärin perustein eli olevinaan tehoavat johonkin mitä eivät todellakaan. Niitä ei edes ole tutkittu siten kun lääkkeet tutkitaan ja tiedetään mitä aineita niissä on.
Vanheneminen ja ihmisessä tapahtuvat muutokset kehossa ovat luonnollinen ilmiö, ei niitä tarvitse mielestäni sairauksiksi laittaa. Lääkevalmistajien rahanahneutta pelkästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 15:04

No johan on. Sairauskertomus se vaan paisuu kun uutta keksitään. Entisetkin kyllä mulle riittäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 15:44

Miten ihmeessä niitä lääkkeitä voidaan määrätä, kun nykyään ei tahdo edes päästä lääkärille vaikka olisi pää kainalossa. En kyllä ihan usko tuollaiseen. Tahtoo olla että mieluummin ne määräävät kotia ja käskevät lepäämään ja ottamaan asperiinia, kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 17:51

ihan vastaavaa törkeyttä on tosi paljon, pelotellaan ihmisiä kaikenlaisilla arveluttavilla tutkimuksilla ja kerrotaan mahdollisesti uhkaavista riskeistä ja vaaroista ja niiden ennakkotorjuntaan tarjotaan sitten pilleripurkkia toisensa perään ilman sen kummempia takeita paremmasta tulevaisuudesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 09:48

Se taitaa olla tuo possulunssakin hyvä pisnes? Joku sanoi, että rokote maksaa 7€ / lärvi. Kai lirallakin jokusen rokottaa.