Mielikohde lomalla

Onko teillä jokin mielipaikka minne palaatte lomillanne useamminkin kuin kerran. Tai jokin paikka joka on jäänyt mieleen ja jonne haluatte uudelleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 21:46

Isoja kaupunkeja koluan mielelläni, useampaankin kertaan (Shanghai, Hongkong, Soul, Wien, Praha, Pariisi, Rooma, Lontoo jne. eivät lopu kesken)

Siinä lämpöisessä luokassa sitten Madeirasta on tullut useamman käynnin tuloksena varsin tuttu ja mieluisa kohde

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 11:29

Kreikka. Mikä tahansa saari ja mantereen kohteetkin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 11:41

Eräs kotimaan kohde on jonne tulee mentyä aika usein. Ulkomaille aina eri paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:05

suomessa tulee käytyä kesäisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 12:06

Viimeisellärannalla:
www.hs.fi/matkailu/artikkeli...SI1ME017fa

Lisätty: 19.11.2009 - 12:37

Rannan kohteita:
www.partner.viator.com/en/18...PUID=phdf1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 13:29

Kyllä tuonne suomen lappiin tekee mieli. lapsuudessa vietetyt ajat hämärästi mielessä, nyt vanhemmiten on kiva käydä katsomassa miten se menikään......
puhumattakaan että siellä on paljon paikkoja joista saa irti vähällä tosi paljon.
mieluusti annan lomaroposeni suomen kansalle - koko rahalla saa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 15:36

Phuketin Patong Beach. Kohta lähden neljännen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 16:51

Berliini on vienyt meikäläisen sydämen, pari kertaa kevätmatkalla ollaan siellä käyty ja varmasti joskus mennään taas uudestansa.
Muuten kyllä haluan käydä eri paikoissa, mutta tämän syksyn vierailukohde Lontoo jätti kipinän, jotta sinnekin uudestaan pitää päästä.

Tallinna on myös kiva kaupunki, jonne mielellään menee useammankin kerran... ja en tod. tarkoita mitään viinanhakumatkailua:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 19:50

Fuerteventura ja siellä nimenomaan Corralejo, sekä El Cotillo, siellä jo kahdeksan talvilomaa vietetty, eikä vielä kyllästytty ! Myös Gardajärvelle Italiaan tekee vielä mieli aina vain uudelleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:56

Viro on jostain syystä kestosuosikki. Katselimme vähän erilaisia hotelleja sieltä netistä.
Unkari on huokea maa ja ihmiset hauskoja. Sinne menen vielä joskus uudestaan.
Petyin Kreikkaan, kun kävin keväällä siellä monen vuoden jälkeen. Kauheita turistirysiä, hinnat nousseet, paikalliset kusettaa hintatasossa (hinnat nousi kaupoissa yms. kun alkoi sesonki) ja rihkamakauppa kukoistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:38

Suomen lapissa on hyvin useita paikkoja. Vaikea ninimetä joitai tiettyä kohdetta ja ulkomailla ehdottoasti omatoimi matka kun ei ole kinteistöä niin mieluummin mihin vaan.Minusta turha käydä aina samassa kohteessa, sillä maailma on avoin ja nähtävää ja kokemuksia on yllin kyllin.

Lähteet:
Matkailu avartaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:38

Ehdottomasti Kreikka ja Rhodos.Aina tekis mieli mennä sinne takasin vaikka muitakin paikkoja olisi yllinkyllin tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 23:13

Suomessa Lappi ja lyhyellä lomalla Kaavi (tietty lomakylä siellä; ah, sitä rauhaa!)
Euroopassa Norja ja Etelä-Euroopassa Kreeta
Kaukana Hawaii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 00:21

Lähinnä sellainen paikka jossa en ole ollut koskaan, eli Islanti.
Palaan joka vuosi Saksaan ja Ålandiin mutta onhan niitä muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 12:01

ehdottomasti paras lomakohde missä olen ikinä käynyt on kanariansaaret ja salou. haluisin käydä mallorcan saarella.