Huomenta napsulaiset. Aamuhämyiset terveiset teille. Mikä lukemasi tai kuulemasi uutinen aiheutti voimakkaan reaktion sinussa?

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...28?ref=rss
Tämä raivostutti minua, tosin luin tuon jo eilen, mutta jostain syystä se sattui silmääni tänäkin aamuna. Mitenkähän tässä lopulta käy.

Lisätty: 19.11.2009 - 10:45

yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...origin=rss
Tämä uutinen sen sijaan kannusti minua. Jokaisella on omat haaveensa ja niistä pitää toteuttaa jokin, juuri se jota voi muistella loppu elämänsä. Oravanpyörästä pois jääntiä edes hetkeksi...siinä on minunkin unelmani.

Lisätty: 19.11.2009 - 10:53

yeeeah.com/2009/11/17/rihann...cellulite/
..ja tämä uutinen sai hymyilemään...vahingonilo se on parhainta iloa..ettäs noinkin kuuluisilla ja nuorilla on selluliittia...ei kun taistoon me aikuiset tytöt, selluliitteja vastaan!

Avainsanat: uutinen lehti radio televisio aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 15:34

Eilisessä iltalehdessä oli juttu 83 vuotiaasta omaishoitajasta joka surmasi haulikolla 91 vuotiaan vaimonsa kun ei enää jaksanut! Hei haloo päättäjät! 83 vuotias 91 vuotiaan omaishoitaja!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 08:26

Miellyttävän reaktion aiheutti se mahdollisuus, että Kimi Räikkönen siirtyisi ralleihin :-)

Lisätty: 19.11.2009 - 09:50

Jos niin käy että Kimi jääkin formuloihin niin mikäs siinä. Odotan silti että jonain päivänä hän keskittyy täysin ralliin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 09:02

Miellyttävä uutinen oli se että räikkönen jatkaa (tämänhetkinen tieto) Formuloissa. Eilen päätin etten katso kisoja enää mutta nyt tuli käännös.
Kierot espanjalaiset saavat tavallaan nenilleen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 09:57

Turun kaupunkilehdessä puhuttiin jo "diili Jetrhon" lähtevän kunnallispolitiikkaan kun "on niin suorasanainen ja hyvä"!AAAARRGGGGH....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 11:38

Yleisellä tasolla tutkailtuna nuo pintapoliitikkojen hölmöilyt saa välillä karvat nousemaan pystyyn.
Siinä patittaa eniten se kun näkee jotain asiaa vietävän päin p......ä eikä pysty itse siihen mitenkään vaikuttamaan. Ainahan niitä voi kommentoida ja kirjoitella mutta ei se johda mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 00:19

Ehkä eniten se että en saa olla kohta enää tyttären kanssa vaan minut patistetaan töihin ja tytär (2v.) päivähoitoon, mitä järkeä? Ei tosin liity kiihtymykseesi lainkaan, mutta typerää silti.