Pärjääkö Räikkönen Mercedes Gran Prix-tallissa? Tänä vuonna sillä otettiin mestaruus, tosin Brawn GP nimellä.

Jos joku ei vielä tiedä, niin Kimi on tehnyt sopimuksen Mersun F1-tallin kanssa. www.sportti.com/uutinen.asp?...;ID=161451

Lisätty: 19.11.2009 - 00:55

Tuon on oltava totta, tai minulla ei ole enää pelihousuja.

Lisätty: 25.11.2009 - 01:33

Homehtuneet pelihousut pitäisi muutenkin kärrätä roskikseen. Varasin jo sakset plus-tv kortin varalle. Pakko se on vielä näköjään odottaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 14:51

Nyt puhuu Kimi: Pidän välivuoden!

www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutis...11/1000127

Mites niiden pelihousujen kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 00:50

Ei tuo uutinen ollut vielä satavarma. Mutta oli niin tai näin, ei jätkä joudu nälkää näkemään ajaa missä tahansa tai on ajamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 01:13

Voihan se olla tottakin, en ole perillä asiasta,

mutta tuo linkkisi jutun otsikointi oli ihan tyypillinen lehtimiesten varmistelu, pistetään kysymysmerkki kohu-otsikon perään niin ei voi syyttää väärän tiedon levittämisestä

Räikkönen sittenkin Mercedes-talliin?

no toivottavasti saa jonkun arvoisensa homman ettei turhaudu ja ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 01:58

Kai se pitää paikkansa.

Tässä suora lainaus Iltalehden verkkosivulta 18/11/ 09 KLO 23.58

Brasilialaisväite: Kimi sittenkin Mercedekselle
Keskiviikko 18.11.2009 klo 23.58

Brasilialaislehti Globoesportes kirjoittaa Kimin tehneen kaikessa salassa sopimuksen Mercedeksen kanssa.
Kimi Räikkösen tulevaisuus aiheuttaa yhä parranpärinää eri puolilla mnaailmaa.
Kimi Räikkösen tulevaisuus aiheuttaa yhä parranpärinää eri puolilla mnaailmaa. (SUTTON IMAGES)

Brasilialaislähde perustaa väitteensä arvostetun TV-toimittajan Lito Cavalcantin tietoihin.

Hänen mukaansa Kimin sopimus kirjoitettiin kaikessa hiljaisuudessa samaan aikaan, kun Jenson Button piirsi omaa nimeään McLarenin paperiin sulkien kyseisen oven Räikköseltä.

Mercedes-talli lähtee ensimmäiseen F1-kauteensa sen ostettua sekä ajajien että autonvalmistajien mestaruuden voittaneen tämän kauden tulokkaan Brawnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 21:53

toivottavasti menee sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 22:08

Raha ratkaiskoon, 11 milliä ferrarilta ajamattomuudesta!
Kertovat että Nappi meni Mc Larenille 6 millillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 00:15

Ferrari maksaa enemmän kuin tuon 11 milliä kaudesta 2010 vaikka Kimi ei ajaisi muuta kuin omaa autoaan. Pelkkä sopimusrikko maksaa Ferrarille huomattavasti enemmän ja sen lisäksi Kimin palkka joka ei todellakaan ollut "vain" 11milliä kaudesta 2010 kun siitäkin oli sopimus Ferrarin kanssa. Kimi ostettiin ulos noin neljälläkymmenelläviidellämiljoonalla eurolla (45me) jonka hän saa ensi kaudesta, sen lisäksi mahdollisen uuden sopimuksen palkka...
Huono foorumi kun kukaan ei tiedä mistään mitään.