Haluatteko ottaa kantaa ilmastonmuutokseen?

Jotta ei menis ihan sitä sun tätä meiningix, ajattelin kysyä:
-eri ilmastotutkimuksissa on saavutettu hyvinkin erilaisia tuloksia
-joidenkin tutkimustulosten mukaan ollaan maapallon normaalissa lämpösyklissä
-jotkut taas povaa kauhuskenaarioita tulevasta
Mihinkähän näistäkin pitäs uskoa?

Lisätty: 19.11.2009 - 01:11

ilmastohuijaus.blogspot.com/

Avainsanat: ilmastonmuutos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 22:27

selvitä omat tietosi ja jatka sitten uraasi täällä. älä esitä fiksua kun sinusta ei siihen kuitenkaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 23:17

images.google.fi/imgres?imgu...G%26um%3D1 Suomesta on ennenkin ollut iso osa veden peitossa, joten miksei vastakin?
Normaalia vaihtelua tämä on, ei ihmisen tekosia. Jos vähän onkin, niin mitä se haittaa? Maata riittää kaikille vaikka kaikki jäät sulaisivat. Kovin äkkiä se ei tapahdu. Kohta voi tulla kylmä kausi ja sitten palellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 00:05

Siinä olis tutkittua tietoa ilmastosta tuhansienvuosien ajalta. Jokainen tehköön omat päätelmänsä.

lustiag.pp.fi/Puiden%20vuosi...to7_SF.pdf

Lisätty: 19.11.2009 - 16:31

Jos viitsitte tutustua tuohon kiihkottomaan lusto-tutkimukseen. Ylä-Lapin järvissä olevien ennen jääkautta kasvaneiden puiden vuosikasvujen tutkiminen antaa aika tarkan kuvan ilmastosta. Mikä lie aiheuttanut kasvuhuone ilmiön, ihminen varmaan silloinkin? Puuraja on ollut paljon ylemänä kuin nykyiset vaivaiskoivut. Ja ihminen on aiheuttanut jääkaudetkin maapallolle!? Vai....
Pohjoisnavalla jää kelluu ja sen sulaminen ei nosta yhtään merien pintaa. Silloin kun Lapin tuntureilla on havupuut kasvaneet ilmasto on ollut paljon lämpimämpää kuin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 00:13

En kauheasti viitsi ottaa kantaa tuohon asiaan, koska ei se minun elinaikanani paljoa ehdi muuttua. Mutta sen tiedän omasta kokemuksesta että muutosta on tapahtunut lämpenemisen suuntaan. Pentuna Hesassakin paleltui varpaat talvipakkasilla. Ei sitä pelkoa ole nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 10:19

Te ootte täysin pihalla!
Ja tämä on ihan 'sitä sun tätä' - meinikiä jo nyt.
Jokainen uskoo mihin haluaa.

Itse uskon että noissa tutkimuksissa on jotain oikeaa, kiihkoilu on värittänyt ja vääristänyt niitä.
Mitä siitä jos ilmasto on aikaisemminkin vaihdellut?
Eihän se sitä todista, etteikö ihmisen toimet vaikuttaisi nyt ilmastoon.
Mutta kuinka paljon oikasti , siinä tässä varmaan on kysymys.

Nyrkki kysyi, että mitä se haittaa?
Eikä lisääntyneet hurrikaanit ja myskyt ja tulvat haittaa.?
Haittaa tietenkin, ai niin.
No ei meitä , kun ei niitä täällä ole.
" äkkiä ei se tapahdu -- kohta voi tulla kylmä" ?????