Nirppanokat! ;-)))

Saapa nähdä, että katsotte jouluaattona tätä www.youtube.com/watch?v=oTE-u-U_eMk kun lapsenlapsi iloisena ja silmät kiiltäen antaa sen käteenne ja kiikuttaa dvd-soittimeen heti, kun saatte paketinkulmaa auki!
Uskaltakaakin pilata hänen jouluilonsa, koska hän nauttii tästä.
Pensselisedällä on youtubessa lyhyessä ajassa jo pitkälti yli kaksi miljoonaa katsomiskertaa!
Kuka muu pystyy lähellekään samaa?
Pilkettä silmäkulmaan. Arvaan, että pikkujoulussa saatte jo esimakua. Pääsette oikein tanssimaan! =)))

Avainsanat: pensselisetä lakana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 23:16

nyt kun on viikko mennyt, en ole enää nähnyt sanaakaan pensselisedästä mediassa ja jouluun on vielä pitkä matka

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 21:21

Tosi sexytanssia Mihammad esittikin,viimestä huutoa;eli ei mitään seitsemän hunnun tanssia vaan
VÄRISYTÄ VYÖTÄSI B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:24

Minäkin sain tänä vuonna ennätyksen pensselisetänä, usko pois.
Maalasin pensseleillä 1500 litraa maalia erinlaisiin kohteisiin.
-Joo kyllä minä uskon että tuo sinun penselisetä voittaa minut jossain.
Mistäs sen tietää jos Joulupukki tuo paketin, täytyyhän se ottaa iloiten vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 21:34

Älä unta nää. Tiedän satavarmasti etten tule tuollaista saamaan. Enkä katsoisi vaikka saisin. Ei ole edes sitä DVD-soitinta. No vois kai sen lykätä tähän tietokoneeseen, mutta ei tarvitse olematonta laittaa mihinkään. En ole nirppanokka, mutta kun en sitä saa, niin ..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 22:53

Vallitsevat soitimet ovat akustinen kitara, klarinetti ja piano. Jos toi tyyppi tulis meille hoilaamaan, niin ottaisin kyllä taustabändin sisään mut "solisti" lentäs ulos.
Ihmettelen, mikäköhän hänessä on sellaista mikä sinutkin on saanut "hurahtamaan"?
Musiikki on meillä ainakin kansallista ja osin kansainvälistä mutta sen on oltava myöskin kulttuuriimme soveltuvaa. Tuo ei sovi pohjoismaiseen eikä edes eurooppalaiseen musiiikkikulttuuriin.
Rajoja voi toki hetkellisesti rikkoa, mutta lyijykynän jälki lähtee pyyhekumilla.

Lisätty: 19.11.2009 - 02:12

Mitä toi hymiö tarkottaa? Tommonen kolmella sululla, ihan outo mulle.
Siis puolipilkku jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 23:29

Eihän noissa ilman "Suomennosta"ole länsimaalaiselle yhtään mitään ja villitys loppuu yhtä nopeasti kuin tiputanssin lento....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 00:33

musiikista en ymmärrä mitään ja hauskastakin mulla taitaa olla ihan omat käsitykseni,
mutta ihan vaatimaton mielipiteeni on, että nää on niitä kerralla loppuunnaurettuja juttuja
ja tarvitaan monta kaltaistasi sitkeää markkinamiestä, että elävät edes Jouluun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 08:55

Turha markkinoida, kaikki eivät ole t...iä". Roskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2009 - 14:58

Vaikka miten minua nirppanokaksi sanot (olen oikeasti pystynokka), niin siitä huolimatta ei tule minun pukinkonttiini ko. setää pensseleineen tai ilman! Se on vissi se!! =D