Joululahja pukinkonttiin!

www.iltalehti.fi/viihde/2009...5_vi.shtml Pensselisedän joululevy on tämän joulun "MUST", se on saletti. Se tulee myymään kultaa ennätysajassa, saatte nähdä.
Helppo valinta ihmiselle, jolla on jo kaikkea.

Lisätty: 18.11.2009 - 16:52

Mariaana, ei sinun tarvitsekaan ostaa. Saat lahjaksi niin monta kuin sinulla on ystäviä. ;)

Avainsanat: joululahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 17:12

tyhjät pukinpussit tänä vuonna,
niin sovittiin eikä sitä sopimusta mikään pensselisetä mene sotkemaan
(ei menis muutenkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:49

Miten voi olla mahdollista, että sivistysvaltio sivistyneine ihmisineen höynähtää johonkin näin hömppään?? Pensselisetä. Kohta sille kerätään rahaa, että voi jäädä Suomeen asumaan jne. Apua. Ihan varmasti en osta sellaista levyä.

Lisätty: 18.11.2009 - 18:24

Ei kiitos, ei tule lahjaksikaan. Ystäväni eivät sorru ostamaan moista roskaa. Siis ihminen, tämä syyrialainen mies on ihan ok. Varmasti omassa maassaan suosittu häälaulaja ja jatkukoon hänen suosionsa siellä edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:15

Pitihän se arvata! Joka jouluksi oma lahjahittinsä, joskus se on ollut leipäkone ja tänä vuonna Pensselisetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:21

Voi helkkari en paremmin sano. Kaikenlaisia sutiukkoja pitäisi muka kuunnella vapaa-aikanaan. Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:42

Ei terve,vitsihän se oli tullessaan,mutta et siitä Suomen suosikkisetä;en minäkään osta yhtään pensselilevyä,mutta ei mun ystävätkään tulis lahjomaan mua pensselilevyllä,korvilleen saisivat aivan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:47

Kyllä mulle kelpaa,kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 17:53

Kohta on kasa pikkupensseleitä sosiaaliavustuksen tarpeessa. Ei kiinnosta hänen musiikkinsa eivätkä ystävätkään sitä minulle hommaa. Ronkeliksi kun minut tunnistavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 18:49

Suomesta varmasti löytyy meille "joikaavia" pensseleitä tarvittaessa aivan riittämiin joten olemme pensseleiden suhteen omavarainen kansa. Kulttuurikasvatuksen, historian ja taiteen näkökulmasta on hyväkin että katsotaan "takapihaa" pidemmälle. Tämä k.o. ilmiö on kai jotenkin harvinaisuutensa vuoksi mennyt hiukan ylikiihtyneeseen tilaan.
Turha pelko:
-en osta tai hanki muutenkaan kyseisen "taiteilijan" materiaalia eikä sitä myöskään kukaan minulle lahjoita.
Jos ylipäätään tämän k.o. tyypin yhteydessä puhutaan musiikista, niin asetan kyllä sellaiset henkilöt aivan omaan kategoriaan musiikin ja musiikkitaiteen arvostelijoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:52

en aio ostaa kellekään.. enkä ite halua sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.11.2009 - 02:52

ei kiitoksia tuota ainakaan miulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 08:57

Kait tuolla himphampulla on jo suomalainen tyttöystävä ja saa jäädä tänne asustelemaan?!
Täällä on kyllä riittävästi omiakin "nassesetiä".