Pistemääräsi?

www.xestia.net/testit/bdi.php
Elämä on joskus kovaa.

Lisätty: 18.11.2009 - 16:49

En tiedä millainen sivu teillä aukeaa, mutta tarkoitin masennustestiä. Itsellä olisi kiire lekuriin. Ajattelin mennä, mutta vain jalat edellä tai lepositeissä.

Avainsanat: masennustesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:43

uteliaisuuttani tein testin (vaikka suhtaudunkin ylen skeptisesti tällaisiin testeihin) eikä tullut hoitoon hakakeutumis kehoitusta

kysymysten asettelu on niin ilmiselvää, että testistä saa juuri sellaisen tuloksen kuin haluaa ja toisaalta kysymykset voi ymmärtää niin laveasti että pystyy antamaan melkein minkä tahansa vaihtoehdoista nk. 'rehellisenä vastauksena'

- eli sitä saa mitä haluaa -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 15:29

Auta armias jos tuon testin tekisin ja olisinkin olettamaani kahjompi. Ei kiitos, kutsuu tuo kallonkutistaja ilman testejä puhutteluun milloin vain sitä itse haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:56

Pistitpä varsinaisen koukutuslinkin,pakko testata kaikki mahdolliset ekaks!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:13

Minä nauroin jo työelämässä ollessani että vain sellaiset otan töihin jotka palikkatestissä saa kulmikkaan läpi pyöreästä reiästä. Heillä on joko yliluonnollisia kykyjä tai riittävästi raakaa voimaa jota rakennustöissä tarvitaan nykyaikanakin. Kallonkutistajien testeille heitän piupaut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:14

nollille meni tämäkin testi,
en näköjään pärjää koskaan kun huonovointisinta etsitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:14

Ei mitään kiirettä kallon kutistajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 18.11.2009 - 18:45

Masennuin jo tuossa alussa, kun täytyi painaa >> näppäintä...
Olen aika masentunut, pelkään tulevaisuutta niinkuin monet ikäiseni jne..
Kamala testi! :/ Pelottava >> näppäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:57

mä tein jo ton viime vuonna ja sen jälkeen aloin käymään psykologilla.. edelleen olen kyllä masentunut :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.11.2009 - 02:57

47 pamahti ruudulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:18

"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 8 sekuntia. Testipistemääräsi on 13".