Onko sinussa "varaosia"?

Jos on, niin mitä? Ovatko kestäneet ja pysyneet kiinni? Palautuiko työkyky? Loppuiko särky?Missä vaiheessa kannattaa vaihtaa? Pelottiko leikkaus? Muita huomioita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:39

Ei ole mitään teko-osia. Haaveilen kyllä varapäästä. Sellaisesta nuoresta, kauniista ja vieläpä viisaastakin....toiskohan joulupukki jos kauniin kirjeen kirjoittaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 15:11

On varaosa. Sydämessä on verisuonessa sellainen verkkoputki.Saa nähdä kauanko kestää.En ehtinyt pelätä yhtään. Ambulanssi vei sellaisella kiireellä Meilahteen.Suoraan toimenpidehuoneeseen.Teho-osasto siellä sairaalassa sekä lisäksi kotipaikkani lähellä olevassa keskussairaalassa.Toipuminen edes johonkin kuntoon kesti kolme kuukautta.Sydän jäi toimimaan vajavaisesti, mutta lääkkeet ovat hyvät.Tämä jatkoaika se vasta on jännittävää.Liikun ja olen niinkuin ennenkin, mutta kaikki tapahtuu rauhallisesti ja hitaasti.Ei sitä kannata hötkyillä valmiissa maailmassa.Kipuja on joskus, mutta lääkettä naamariin.Kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:19

Ei ole mitään lisäosia tarvinnut asentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:25

ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 15:27

Titaanikehikko on hyvin pysynyt rangassa paikallaan ja kivut poissa siltä kohtaa. Tekarit kyllä pitäisi kohta uusia, ovat vuosimallia yksi tai nolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:28

Vain yksi hammas, materiaalista en tiedä. Ei kipuja. Hyvä kun kysyit. Kirjasin ylös että muistan varata ajan sillä edellisestä "ronkinnasta" on kohta pari vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:42

Silta löytyy yläleuasta.Ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:47

Ronkittavaksi heti huomenaamulla,siellä onkin mun ainoat varaosat,amalgaamia ym.Olen päässyt tähän korkeaan ikääni joutumatta kertaakaan veitsen puukottettavaksi tai muuta samankaltaista,suuresti kiitollinen tästä olen. Mariaanalla hyvä toivomus joulupukille,taidan peesata,vaihtopäätä aina tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:07

Ilman varaosia on tähän asti pärjätty. Jatkossakin toivon mukaan pärjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:10

vatsankalvot repes seitsemän vuotta sitten,
sinne ihon alle leviteltiin 100 neliösenttiä jotain verkkokangasta tueksi,
leikkauksessa meni iltapäivä ja sen jälkeen ovat suolet pysyneet paikoillaan
ennusteen mukaan ei tarvitse vaihtaa koskaan

en muistanut edes pelätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 18:45

Ei ole varaosia eikä lisävarusteitakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:28

Ei ole mitään lisävarusteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 22:16

Minulla on varaosia, no ne on ihon sisällä, kaksipuoleisessa tyräleikkauksessa
asensivat jotain levyjä, hyvin ne ovat pysyneet ja kivutkin ovat tipotiessään elikkä
ei tiedäkkään että siellä on varaosia tai lisäosiahan ne ovat.
Leikkaus ei pelottanut kun oli niin hyvät hoitajat ja lääkäri, Leikkaus oli Joensuun
keskussairalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:12

Oikeaan pikkurilliin tarvitsisin varaosia sillä se on murtunut ja luutunut väärään asentoon. On ollut tuollainen jo vuosia joten jos ei säryt voimistu niin eiköhän se mukana roiku loppuun asti...