Onko kenellä napsulaisella oma saari ja kesämökki?

Olis muuten kiva juttu sellainen jo esim. minulla olisi.

Lisätty: 18.11.2009 - 14:42

Anteeksi: yksi kirjain puuttui (s) jos esim. minulla olisi? Letkautti koko kysymyksen sekaisin.
Tämmöistä sattuu kun ei tarkista tekstiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 15:27

saartahan ei lomailu-/vapaa-ajanpaikkana voita mikään, oman kanssa vaan tulee nippu ongelmia ja se sitoo melko vahvasti,

hyvä ratkaisu on väline millä kulkea saaresta saareen ja hyvä verkosto niin niitä mökkejäkin löytyy kulloisenkin tarpeen mukaan

- 'vesikauhuisten' paras pysyä kuivalla maalla -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 13:44

Kivahan se olisi, vai olisiko? oma saari nimittäin. Minulle kyllä riittää kun saan majailla muiden saarissa ja vaihtaa paikkaa silloin kun siltä tuntuu.

Lisätty: 18.11.2009 - 20:36

just tollasia jumpiksen aaresaaren kaltaisia paikkoja tykkään kierrellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:32

Kaikista mieluisin olisi se väline millä saarelta toiselle siirryttäis;viis saarista,mutta vene :-D
Onneks olkoon muuten,miumau,missä sun saari on?Olisko napsuille mitään kutsua tulossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 15:21

Omaa ei ole, mutta talon isännällä on tontti isossa saaressa ja siellä mökki ja soutuvene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:21

Omaa saarta ei ole mutta 2 vapaa-ajan käytössä olevaa paikkaa. Pidän enemmän mantereesta kuin saarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:40

En ole mikään mökki-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:46

thaimaassa saa vapaasti telttailla saarilla jos ne ei ole armeijan käytössä,kalastuskin on vapaata, veneessäkin voi asua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:52

Tiedän Aarresaaren ja havittelin sitä 20 vuotta sitten. Homma tyssäs kaavasysteemeihin.
Saari on rakentamaton vieläkin ja voin käydä siellä vettä heittämässä jokamiehenoikeudella.

Katso: www.aijaa.com/v.php?i=5281693.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:09

Ei ole saarta eikä mökkiä..tyydyn kun on omakotitalo..riittää hommaa ihan tarpeeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 04:07

Ei ole vielä edes omaa taloa. Luulen, että iso piha ajaa meillä kesämökin virkaa pitkät ajat. Suvulla on kesämökki, jossa käymme muutaman kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 16:44

Omaa ei ole, mutta miehen perhe omistaa niemitontin isossa saaressa Turun saaristossa. Maastonsa puolesta tuntuu siltä kuin olisi omassa saaressa. Ihana paikka<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:09

Mökki on, saarta ei. Voimme käydä pikkusaarissa jokamiehenoikeuksilla, koska täällä niissä on kivasti tulipaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 00:06

Ålandissa olen joka kesä mökkeilemässä vähintään kaksi viikkoa mutta eivät ole omia mökkejä ja toisaalta hyvä niin sillä voi vaihtaa paikkaa vaikka joka viikko. Myös täällä mantereella on mahdollista käydä mökkeilemässä sukulaisten omistamilla mökeillä joten omaa en ole koskaan edes kaivannut.