Huomenna torstai toivoa täynnä,onko taloudessanne hernekeitto-perinne torstaisin?

Avainsanat: torstai-perinne ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 12:09

Eipä ole, mutta nyt on. Kiva kun otit asian esiin. Lähdenkin herneostoksille.

Kysyjän kommentti

Hyvä juttu;Ruotsin armeija kuulemma liottaa herneitä 2 vrk...tai onkohan vain vitsi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 11:22

ei nyt sentäs.
Silloin tällöin on, mutta ei se viikonpäivistä riipu.
perinteidet kahlet auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 11:33

Ei ole meilläkään perinteestä kiinne rokankeitto,sitä tulee keiteltyä harvakseen vaikka on hyvää ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 11:46

Keitän kerralla rokkaa niin paljon että sitä riittää aina moneksi päiväksi. Saattaa siihen joskus osua torstaikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:21

Ei ole. hernehrokkaa syödään silloin, kun siltä tuntuu viikonpäivästä riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:45

Meillä ei avata koskaan hernekeittopurkkia puhumattakaan että sitä alusta loppuun itse keiteltäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:35

meillä kyllä availlaan hernekeittopurkkejakin, mutta ihan milloin sattuu, ei mitenkään välttämättä torstaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:35

Eilen söimme Kivikylän hernekeittoa. N.kerran kuussa Syömme hernekeittoa.Päivä on satunnainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:30

Ei ole perinteistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 20:00

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:57

Ei ole mitään tuota ärtsoppaa vastaan mutta ei silti ole ollut tuota tapaa. Kun olen reissussa en mene silloin koskaan abc-asemille syömään sillä siellä tuntuu olevan tuo käytäntö. Onhan siellä aina muutakin ruokaa tarjolla, mutta silti passaan nuo torstait. Viimeksi olen syönyt tuota jonkun puolueen jakamana keskellä toria suuresta soppatykistä.