Joko Korvatunturille menevä kirje on postissa?

Sitä minä vain kun tuohon postin palveluun ei aina voi luottaa. Kannattaa varmaankin postittaa hyvissä ajoin.

Avainsanat: kirje korvatunturi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 23:58

Eipä ole, eikä kai menekään jollei joku muu sitä lähetä puolestani.
Ja postin palvelusta:
Soitin n. viikko sitten paikalliseen Itellan (ent posti) toimipaikkaan. Se olikin 02-alkunen numero jossa jopa kerrottiin että jonottaminen maksaa. Jonottelin parikymmentä minuuttia ja varsinaisen asian kertomiseen kului alle puoli minuuttia. P.....e, joka paikassa meitä rahastetaan. Jopa siitä että joku ei vastaa soittamaasi puheluun.
Jos Itella toimittaa ne kortit, niin minä en usko koko joulupukkiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, usko on minultakin mennyt molempien "palveluun".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 17.11.2009 - 23:25

Joo!

Meidän suvussa on jo vuosia postitettu toivelistat jo huhtikuussa, jotta pukki ehtii tonttujen kanssa väsätä lahjat rauhassa ettei tule mitään ikäviä valmistusvirheitä.. Varmuudenvuoksi lähetän pukille varhasin ajoin myös pullopostia merenrantahuvilastamme keskisuomesta harakka lentopostia unohtamatta! Tänä vuonna olen satsannut ja muistutellut pukkia päivittäin myös Facebookissa ja joka yö ripustan maille ja mannuille järjettömän isoja lakanoita joihin olen raapustanut toivelistani..

Pettymys on suuri, jos en saa Ferraria joululahjaksi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 00:01

Ei ole kirje postissa, kun posti lopetti toimintansa. Ajattelen asian niin, että tältä kulmakunnalta ei joulupukki tai posti halua minkäänlaista lippusta, lappusta tai toivelistaa lähetettävän. Mutta ei sillä ole niin väliä. Ei se pukki kuitenkaan rahaa toisi vaikka lähettäisin kymmenen toivelistaa siitä asiasta. Ei kannata lähettää. Säästyy sekin paperinpalanen parempaan käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 00:39

kyllä niitä taas on sinne lähetelty niin monta säkillistä ettei meikäläisen toiveita enään lisäksi kaivata,

siks toisekseen jätin jo alakoululaisena (heti kun osasin tarpeeksi kirjoittaa) sellaisen pysyväistilauksen että meille sopii tuoda joka vuosi kaikki mitä yli jää tai ei muuten vaan muille kelpaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:27

Ei ole kellään vielä toive listoja näkynyt ainakaan meidän perheessä.No kyllä kait vielä kerkeävät kirjottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:35

Jeps, postissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:45

Annettiin se tänään joensuun torilla pukille varmuuden vuoksi ihan henkilökohtaiseksi. Siinä ei tosin ollut toiveita, ainoastaan piirros...