Oletteko saaneet kaupasta 2 kilon kinkkurullan 2 eurolla.

Täällä oli kaupassa tarjouksessa 2 kilon kinkkurulla tosiaan 2 euroa kpl.
Enhän minä sitä ensin uskonut mutta myyjä sanoi sen olevan totta, tietysti kysyin miksi.
-Hän kertoi että rekka-autossa oli vahingossa Helsingistä tullessaan tullut jäähdytys-
koneeseen joku vika ja se kone oli puhaltanut kuumaa ilmaa vaikka olis pitänyt puhaltaa pakkasen
puolella olevaa ilmaa näin oli sulattanut jonkun verran kinkun pintaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:50

no eipä ole tuollaista vastaan tullut,
mutta vastaava tapaus kyllä vuosia sitten kun ostettiin 10 kg laatikko katkarapuja 20 markalla, silloin kanssa hajosi kylmäkuljetusrekka sopivasti mökkitien risteyksessä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:48

Ei ole lykästänyt noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 21:49

Olisi pitänyt olla siellä. Täällä ei tuollaisia tarjouksia ole, mutta ei ole tainnut hajota jäähdytyskoneetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 21:54

Ainoastaan halvennusosastolta tuolla hinnalla saattaa saada täältä meidän toisesta valtakaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:02

Ei ole medän kaupoissa ollut niin halpaa kinkkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:12

Reilusti alle tuottajahinnan. Sattui viimesyksynä, että vaimo sai kaupasta mäyräkoiran yhden pullon hinnalla. Ihmetteli kuittia kotona ja totes näin käyneen. Oli harjoittelijapoika kuulema kassalla ja unohti kai painaa jotain nappulaa. Yritin seuraavana päivänä oikaista virhettä. Oli kauppias itse silloin kassahommissa ja sano että hän tarjoo ne loput ykstoista kun oot noin rehellinen. Minä kiitin ja sanoin tulevani toistekin.
Lihaa en kuitenkaan koskaan ole noin edullisesti onnistunut ostamaan.
Kai ostit sit useemman kerralla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:09

Enpä ole enkä ole ostanut kalliimallakaan hinnalla koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 13:38

Ei ole noin halvalla kinkkurullaa saatu koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:35

Jääkaapissa on sellaisen kilon pötkön jämä jäljellä, maksoi eilen 6:95e.
Tuo lienee aika normaalihinta kyseiselle tuotteelle,