Teetkö itse kotikaljan vai ostatko pullossa?

Avainsanat: kotikalja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 23:33

Ostan sen varmaan kaupasta vaikka oikein hyvää kotikaljaa on vaikea löytää. Jos olen rehellinen niin ostaisin sahtia pullon mutta täältä korvesta ei sitäkään saa...

Kysyjän kommentti

Kiitos, ihan vesi herahti kielelle kun mainitsit sahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:31

Siiloin joskus oli sitä vaarin kaljaa isossa pullossa ja tosi hyvää oli.Ei sitä itse viitsi tehdä kuin ehkä joukuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 21:36

Kotikaljan ostan pullossa. En viitsi yhdelle ihmiselle alkaa tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:45

Itse tein vasta isänpäiväksi...ja hyvin tuntui maistuvan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:51

harvemmin on tarjolla ja silloin kyllä kaupasta haettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:02

Kulutus on niin pieni ettei kotona viitsi panimotuotteita valmistaa. Eli kaupasta ostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:29

Itse yleensä tehdään. Ei ole paljon kaupan kaljaa tullut ostettua ,kuin olutta vaan tullut ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:58

Ei kumpaakaan.