Kerrotko avoimesti kuinka paljon/vähän alkoholia kuluu viikossa/vuodessa?

Reippaammin käyttävät kuulemma vähentävät puolella kulutusmääränsä. Huijaavat itseäänkin???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 22:04

mun kulutukseni on pysynyt sellaisissa rajoissa ettei kaunisteluun ole ollut mitään syytä, enpä nyt muista koska olisi viimeksi kysytty

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 20:54

Totta kai kerron. Eipä jää ainakaan valheesta kiinni. Se on totta, eiväthän he ota kuin kerran viikossa ja viikon kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 20:56

Jaa, kelle se pitää sitten kertoa. Ei tuota ole kukaan kysellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:04

"Ehkä otin,ehkä en"sanoi Nykäsen Mattikin joskus...No,kyllä sitä on tullut joskus"reippaastikin"otettua mutta nykyään vähemmän:Tänään vain yksi(1)plo wiskyä,vai onkohan tuo vissyä...?...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:11

Eipä sitä kukaan ole kysymään tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:24

Kummia joskus kyselevät oletko ottanut niin he sanovat elä valehtele. Oisko niillä
kysyjillä joku moraalinen krappis että olis joku hengenheimolainen hänellä.
-Kyllä minä tänäkin päivänä kävin pubissa kävelylenkin puolivälissä mutta en juonut
kuin omenalimpparin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:36

tottakai. en käytä alkoholia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:57

Eipä ole kukaan kysellyt,jos valkotakkisia meinaat.Yks vaihtoehto puuttui,kuukausikulutus,ehkä helpompi määritellä kuin vuositasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:08

Mukaani tarttui joskus pari vuotta sitten jostakin (tais olla apteekki tai alko) sellainen pieni vihko jossa kannessa luki "Juomapäiväkirja". Täyttelin sitä parikin sivullista mutta sit se katos jonnekin joten tarkkoja lukuja en pysty nykyään sanomaan. Pitääki muistaa hommata uus vihko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:05

Viinaa ei ole otettu miesmuistiin ja silloinkin meni muisti, sanoi entinen holisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 04:33

En käytä alkoholia. Olen alkoholistin tytär ja terveet elämäntavat sekä hyvän itsetunnon omaava nuori ihminen enkä koe tarvitsevani sitä mihinkään. En voi varsinaisesti sanoa halveksivani humalahakuista juomista harrastavia ihmisiä, mutta ei heitä mun ystäväpiiristäni kyllä löydy. Alkoholin ja humalan ajatteleminen saa minut jotenkin vähän kiihtyneeksi ja vihaiseksi ja minua ahdistaa olla humalaisten seurassa. Ummehtunut alkoholin haju aiheuttaa jo oksennusreaktion...

Äitini joi viimeisinä elinvuosinaan kaksi pulloa Koskenkorvaa päivässä. Virallinen kuolinsyy oli sydänkohtaus. Lienee turha sanoakaan, että maksa oli hänellä aivan kovettunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:05

Kyllä voin kertoa. Käytän alkoholia harvoin, tulee niin kaamee kapula pienestäkin määrästä ettei kiinosta juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:31

Kyllä minä kerron.Kun käytän alkoholia tosi vähän. Eipä ole rapulaa meidän perheessä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:15

Itse en ainakaan häpeä kertoa,koska juon kerran n. 2 kuukaudes jos edes sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:23

On niin maltillista että voin hyvin kertoa vaikka katugallupissa koko kansalla tuon asian, se on sitten taas eri asia että ketä se oikein kiinnostaa ja kuuluuko tuo kaikille...