Mitäpä mieltä näistä ??? Ankkuri täällä ulisee nenäliina vuorten keskellä = (höperö)

www.youtube.com/watch?v=Hhnf...re=related

Näiden pikkutyttöjen rakkaus näihin nelijalkaisiin tuntuu olevan niin ääri lohdutonta!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 20:20

Voi.Surullista, mutta niin kaunista .Aina, kun on kysymyksessä eläimet, niin tunteet,voi nuo tunteet, kuinka ne ovatkaan herkässä.Hyvä niin.Jos ei omistaisi tunteita, niin mikä ihminen sellainen oikein on?

Kysyjän kommentti

Näinhän se on - tunteet on tärkeitä ja samanarvoisia kaikki- oikeita ja tosia:
sääli - suru - viha - ilo - onni jne...
Ei voi "käskeä" ketään ihmistä tuntemaan jotain tyyliin:
"Olepas nyt kuule onnellinen koska"... "Voisitkos pikkusen ottaa ja surra koska"...
Kuullostaa aika koomiselta.
-mutta usein juuri "pillittäminen" mielletään heikkoudeksi ja se sitten saattaapi hävettää ainakin useimpia meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 19:22

Sitähän se on ja suru lohdutonta,mutta lohdutus tarinassa oli,että tyttö sulki tallin oven takanaan,mutta eläimet jäi sinne eli niille ei tapahtunut mitään vaan tarinan kertojalle.Surullinen ja äärimmäisen tunteisiin vetoava laulu ja runot välissään.Ei muuta kuin häntä pystyyn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:27

Herkää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:55

Ketä tällä lohdutetaan, vai haetaanko ainoastaan ymmärrystä? Maailma on kova ja sellaisena pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 05:50

En tiedä oliko aloittaja lukenut kommetteja videon alapuolelta. Tämä tyttö oli joutunut lopettamaan hevosten hoitamisen jostain epäselviksi jääneistä syistä. Niitä ei ole lopetettu.

"Jouduin lopettamaan tallilla ratsastamisen ja siksi tein tämän videon...Hevosille ei ole tapahtunut mitään... Onneksi... :) "

En ole koskaan ollut hevostyttö, mutta on tuo kyllä liikuttavaa, miten läheiseksi he tuntevat hoitohevosensa. Eläinten kanssa työskennellessä ja ollessa oppii empatiaa ja jokaisesta rakkaasta eläimestä joutuu ikävä kyllä jossain vaiheessa myös luopumaan.

Itkin tänään aiemmin silmät päästäni tälle www.youtube.com/watch?v=4Nqo7Ncj4zg

Lähteet:
www.youtube.com/comment_serv...%3Drelated