Onko sinulle tuttu tervasaippua?

Sain lahjaksi sellaisen,mutta en ole sitä vielä käyttänyt.Tuoksuu ihanasti tervalle.

Avainsanat: tervasaippua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 19:01

juu joku kunnanlääkäri määräsi sillä pesemään käteni lapsena allergian vuoksi tuloksella että kädet liki "räjähti" - eli en ole uskaltanut lähestyä ko. ainetta senkoommin.
Nykyään kosketus exseema seuraa välittömästi appelsiininkuorista - mäntysuovasta ja yllätys..yllätys.. Fairy - tiskiaineesta

"Fairy pitää kätenne niin poskenpehmeinä" juu mulla voisi jatkaa tuohon että "kädet kukkii kuin kesäniitty tipankin jälkeen"...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 19:02

Sen pitäisis olla erityisen hyvää iholle,olen kokeillut tervashampoota(luontaistuotekauppiaan),mutta mun psoriongelmaan ei pure mikään,valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:10

Tervasaippua ei ole tuttu..mutta vasta ostin terva-shampoota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:29

Saippua ja shamppoo ovat tuttuja.Tervan tuoksu on miellyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:55

Kaupassa olen joskus tervasaippuaa haistellut. Tuoksu on ihanan tervainen, käyttökokemuksia minulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 20:15

Elokuun kuutamoilata- savusauna- tervasaippua- koskenkorva. On tullu kokeiltua kaikki yhtäaikaa. Siinä on jotain mikä saa mielen lepäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:29

Nimenä on tuttu, ei tuotteena. Tuskin haluan tuoksua tervalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:16

On ollut oikeastaan aina kylpyhuoneessa sellainen, se pisaran muotoinen joka on narussa, oli monta vuotta ja tuoksu oli hyvin miellyttävä. Annoin olla kylpyhuoneen hyllyssä ja kun lopulta otin muovin pois ja saippuan käyttöön tuntui kuin se tuoksukin olisi laimennut... Nyt on suihkussa sekoittajan päällä jääkiekon mallinen tervasaippua ja käytän sitä päivittäin, on tosin huomattavasti miedompi kuin edelliset mutta ihan hyvä kuitenkin.
Se on tuo Vaasan tervasaippua jonka yleensä ostan tai saan, kuvassa oikealla;
www.supernova.fi/product/429...ua-narulla