Kolottaako napsulaisia?

Sekoitetaan Camparia ja Ouzoa, varmasti maistuu lääkkeeltä, todennäköisesti sitä pystyy juomaan ja siihen tuskin tulee himoa.
Sekoitusuhde määräytyi saatavilla olevista raaka-aineista, 3 osaa Camparia 1 osa Ouzoa.
Ei aikaakaan kun voi kauhistus. Puoleenpäivään mennessä kaikki taudit olivat tipo tiessään ja muutenkin ihan mukava olo.
Resepti on vapaasti kopioitavissa ja käytettävissä lääkinnällisiin tarkoituksiin.

Ei aikaakaan kun voi kauhistus. Puoleenpäivään mennessä kaikki taudit olivat tipo
tiessään ja muutenkin ihan mukava olo.
Resepti on vapaasti kopioitavissa ja käytettävissä lääkinnällisiin tarkoituksiin.

Lisätty: 17.11.2009 - 18:01

Anteeksi tuo tupla tuolla alempana, en saa sitä pois.

Lisätty: 17.11.2009 - 18:09

Lääkeohje oli ystävämme Valperin Blogisivuilta, sekin putosi tuosta ylimmästä kirjoituksesta
jotenkin pois, mutta tässä on lähde.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 19:54

Juuri nyt ei kolota mistään, mutta taidanpa tuossa illan vielä edelleen pimetessä ottaa ukkokullan kanssa pienet napsut Coffee-Ouzoa. Toimme sitä muutaman pullollisen syyskuussa Kreikasta ja käytämme hyvin, hvyin säästeliäästi. Siis nautiskelleen ja pieni määrä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 18:22

Kyllä ihan osuvalle päivälle tuon kolotusrohdon ohjeen laitoit. Iso kiitos. Kosteus tahtoo mennä luihin ja ytimiin asti. On varmaan lähdettävä hankintamatkalle. Tuota, meneekös tuonkin nauttiminen siihen tilastoon? Vai pystyykö sen hörppimään pimeästi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:26

Kolottaa -- jo viikko mennyt flunssassa. Noista lääkeainstasi en pidä kummastakaan. Jos lääkinnässä täytyy tolle puolelle mennä, niin otan kirkasta tai konjakkia. Vaikuttava aine taitaa niissä olla sama kuin noissa mitä ehdotit. Ja vaikka se ei itse tautiin vaikuttaisikaan, niin onhan kuitenkin pienessä hönössä mukavampi sairastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:37

Kolotuksia on ropassa,tyydyn tälläkertaa ottamaan särkylääkkeen kestää ainankin pää selvänä.Toki varteen otettava ohje sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:00

Kolotuksia ei ole kop,kop,mutta litku oli kiinnostava,toisaalta mä kelpuutan vain sen ouzon,jos ei ole Pernod tai 51tä tarjolla.
Kuules miumau,pitäis ylläpidolle kommentoida näitä lisäys/poista toimintoja viestin kirjoituksessa,ongelmia,eilen yhden kyssärin kirjoituksen kanssa takeltelin ja takeltelin,ei meinant tulla mitään,mutta silloin aattelin olevan omaa mökellystä,mutta jos muillakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 19:12

Ei ole kolotuksia joten lääkkeet saavat jäädä nauttimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 20:23

Juu.Kolottaa joka ikinen päivä jostakin.Mutta ei se tahtia haittaa.Siihenkin tottuu.
Voi olla hauskakin ohje.Täytyy laittaa mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:21

heh heh, onpa miumaumikko näköjään löytänyt 'salaisen' reseptikirjani, pitäisköhän sille ehdotta oikein tietofinlandiaa seuraavalla kierroksella kun ystävällisesti täälläkin asian julkaisi

siis ihan vapaasti jaossa nämä on ja omalla vastuulla kokeiltavissa,
alla linkki tuohon alkuperäiselle reseptisivulle

valperi-ontheroad.blogspot.c...septi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:24

Polvia varsinkin.Tietää että sää muuttuu.