Kuka tunnustaa?

Sunnuntai-iltana vein tuohon ulkoportaille kynttilälyhdyn ohikuljoiden iloksi ja valoksi. Tänään meinasin laittaa siihen jälleen kynttilän palamaan, vaan niin oli joku lyhtyä tarvinnut ja vienyt mukanaan! Ei kai se jonkun napsukaisen ovipieltä ole valaisemassa....?

Avainsanat: mystisesti kadonnut kynttilälyhty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 18:40

Se SIKA!Mua sitten kiukuttaa just tommonen,kun harmittomia pikku esineitä pöllitään,itseltä on voro vienyt myös tallilyhdyn(oli tuparilahja),suuren suuren kukkaruukun,jonka olin just pessyt ja putsannut,unohdin hetkeksi pihalle ja sekin "sai jalat alleen".Täällä meillä päin on joitain vuosia liikkunut varas,joka vie kannettavia esineitä pihoilta yms.ja arvottomia,mutta kivoja pikkuesineitä esim.naapurin kissakuvilla koristetut laakeat kivet,toisen kauniin kaktusasetelman pajukorissa...tämmöstä,joten otan osaa,tylsää!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 17:59

Voi kuinka tylsää!
Harmitteluni täältä sinulle...
Luulisi että ei ole kivaa paistatella "pöllityn" lyhdyn lämmössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 18:19

Hups! Taisi olla saunatonttu joka sen nappasi. Tonttuloita kun on liikkeellä. Meilläkin se kävi nostamassa keraamisen siilin terassin kulmahyllyltä metrin päässä olevan pöydän alle - ja ihan itse. Aika velikultia ovat. Hieman tyhmiä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:31

Kyllä ihmiset ovat törkeitä..kun pitää käydä lyhytjä varatamassa..Viedä toisen ilon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:38

Luulisin, että asialla on ollut joku jolta on sähkölasku maksamatta. Ei tommosta kukaan vie kuin tarpeeseen tai lapset hölmöyttään. No ehkä joku kulkukoira saattas kiinnostua jos sillä sattuu olemaan noutava luonne. Etsunkaan sinä vaan pode dementiaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:42

On maailma mallillaan,kun portailta tullaan viemään lyhty.Näköjään röyhkeys on lisääntyvä voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 19:12

Ei ole minun parvekkeelle ilmestynyt ylimääräistä lyhtyä. Olen syytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 20:28

Nämä ovat sitten kurjia tyyppejä.Meilläpäin tällaista sattuu hautausmaalla.Kesällä viedään istutettuja kukkia.Talvella kynttilöitä.
Alhaisia ihmisiä nuo rosvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 13:04

Saattaa olla myös eräänlaista ilkivaltaa. Tuollaisen pienen esineen varastaminen ei ole taloudellisesti kovin merkittävää mutta toisaalta ihmisluonteita on niin monenlaisia.
Kaupungissamme on ollut aaltoina autojen pellin naarmuttaminen ja se on jo aika ikävää eli tulee kalliiksi omistajalle. Nuoriso harrastaa erimuotoista ilkivaltaa, ihan mitä vaan päähän pälkähtää.