Vilman salaisuus paljastuu vähitellen. Pienet kisuvauvat ovat totta, sillä ne potkivat ja liikkeet ovat juuri ja juuri nähtävissä.

Tämä ei ollut kysymys vaan tervehdys teille napsulaisille. Olemme tässä harjoitelleet Vilman kanssa synnytysvalmennusta...miauuu.

Lisätty: 17.11.2009 - 18:15

Kait minusta tulee myöskin kissamummo. Mielenkiintoista sitten nähdä minkä värisiä ne pennut ovat, että tietää kylille lähteä elatusmaksuja peräämään.

Lisätty: 18.11.2009 - 16:24

Vilma on synnyttänyt jo kerran aikaisemmin ja elämäntoverini sattui silloin kätilöksi. Itse olin juuri sinä yönä yövuorossa. Tulin kotiin ja 3 pentua oli syntynyt. Kävin nukkumaan tietysti silloin aamulla ja heräsin Vilman parkaisuun muutaman tunnin päästä. Se neljäs pentu syntyi siis vasta ½ vuorokautta myöhemmin ja sillä oli selvästi eri isä, kuin niillä muilla. Viimeinen pentu oli ihan musta. Olen siis jo neljän kissan mummo ja Vilman lapsista niillä kolmellakin on jo omia pentuja, joten Vilmakin on mummo. menee ihan mummoilut kohta sekaisin meidän huushollissa. Täytyy vielä ylpeänä todeta, että eräs Vilman lapsista oli aikakausilehdessä kuvassa. Muistaakseni se oli Viva-lehti. Veikkaan neljää pentua nytkin Vilmalle...voin erehtyäkin sillä kissat ovat niin salaperäisiä näissä asioissa. Pidämme napsulaiset ajan tasalla ja toivon vaan, että saisin nyt itse olla sitä syntymää todistamassa. Joulun lapsia siis odotellaan.

Avainsanat: odotus totta onnellinen raskaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 10:42

Onnea sinne toivottavasti tulee monta suloista kissan pentua.Ne vaan on niin ihania.Meillä on kaksi aikuista kissaa tällä hetkellä.Ja nämä meidän kissat on leikattuja eivät lisääny enää.Kerro sit kun syntyvät et montako tuli ja minkä värisiä. olis kiva tietää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 18:13

Vai sen takia Vilmaneito oli niin salaperäinen. Onnea vaan hänelle oikein paljon. Ja on varmaan paikallaan onnitella myös hänen emäntäänsä. Kissamummoko sinusta nyt sitten tulee...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:36

Onnea vaan että kaikki on hyvin...Vilma on nyt varmaan onnellinen..niinkuin kissamummokin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:42

Onnellista odotusta,onko Vilman eka odotus?Montako olet pystynyt laskemaan olisis tulossa?Lycka till!Oletko kätilönä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 18:43

Voi voi sitä Vilmaa, kun hullusti kävi niin kotiin piti palata, kuin tulaajatyttö konsanaan. Onneksi koti on aina avoin hairahtuneillekin. Onnea vaan Vilmalle ja tulevalle kisumummelille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:49

Kovasti onnea teille tulevaan synnytykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:36

Turussa on kissamummon patsaskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:51

Onnea vaan kovasti Vilmalle! Kohta päästäänkin sitten kissanristiäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:11

Onnea Vilmalle! <3