Mitä tuumitte, Alkon myyjät ovat liittymässä PAMin jäseneksi...

...ajatellaan nyt pitemmälle asiaa. Onkohan loppujen lopuksi kysymyksessä että Alkot
sulautuvat ruokakauppoihin. Nythän Alkot ovat ns. erikoisliikkeitä.

Lisätty: 17.11.2009 - 16:16

Uutinen oli tämän päivän valtalehdessä mm.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 22:40

ihan oikea liitto alkon myyjille, eikä työntekijöiden kuuluminen samaan liittoon ole koskaan ennenkään saanut aikaiseksi tehtävä- ja vastuusiirtoja työnantajapuolella

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 16:14

Missä tällainen tieto on julkaistu , sinä taas ihmisiä jallitat. minulla ainakin viinan haku reissut lyhenisi.

Lisätty: 17.11.2009 - 17:10

Mikä valtalehti ? Ei minun kylässä Turussa , tilaajat koskaan tilaa valtalehteä. Ei ole saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 16:19

Entisenä Pamilaisena sanoisin, että tervetuloa. Ruokakaupoissa voisi olla myynnissä niin kuin muuallakin maailmalla on. Ensin suomalaiset kännäisivät itsensä hengiltä, mutta pikku hiljaa siihen totuttaisiin ja viinahyllyt sivuutettaisiin ihan noin vain. Onnistusikohan? Minua nuo monopoliasemat ovat aina ottaneet päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 16:45

Kyllähän se sellainen pyhä lehmä tuo Alko on kansalaisille ollutkin. Viinaa on ostettu enemmän kuin laki sallii jotta piisaa viikonlopun yli ja jää vielä kohmeloryypytkin maanantaille. Vapaasti maidonhakureissulla ostettuna huuma häviää nopeasti ja alkoholinkäyttö pienenisi. Mutta entäs nämä huonompiosaiset, mitähän hienostorouvat sitten meinaa kun kalliin viinipullon hakureissulla sillanaluskaveri ominaistuoksuineen sattuu samalla hyllykäytävälle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:31

Suurmpi liitto - enemmän painoarvoa. Siitä tulis PAM:lle hyvä ensivaiheen käsikassara. Eräs kaverini lausui joskus: "Vapaita viinahanoja puistoihin. Juokoon ne jotka haluaa. Kerätään sit syksyllä kylmät ukot pois."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:29

Ei haittaa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 20:22

Tarkemmin ajateltuna PAM varmasti ihan passeliliitto heille. Palvelualan työntekijöitähän he ovat ja vieläpä varsin palvelualttiita ainakin täällä meidän kylällä.