TO 19.11 joka puolella maailmaa tulee "Beaujolais Nouveau" markkinoille.Aiotko maistella uuden sadon viiniä?Mehukas,pulppuava,vaatimaton ja rehti...

Vuosia sitten tuli BN maistelukekkereistä itsenäisyyspäivänkekkeri-perinne,ystäävät yhteen ja iloitsemaan,katsotaan mites tänä vuonna,saatanpa olla etten ole paikalla tai?
www.sttinfo.fi/pressrelease/...ageIndex=1

Avainsanat: beaujolais nouveau maistelu ajankohtainen tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 15:39

Totta mooses, kiitos muistutuksesta. Olen allergisoitunut punaviinille, aivastelu alkaa jo toisen lasillisen jälkeen, mutta valkkari käy hyvin. Siitäpä tulikin mieleen, että otan nyt valkoviiniä lasillisen. Viimeinen vapaapäivä kallistuu iltaan, tuikut palamaan ulkolyhtyihin ja huomenna levänneenä duuniin.

Kysyjän kommentti

Voi kun kuulostaa viehkolta sun viimeisen vapaapäiväillan vietto!Näin jälkikäteen hyvää viimeisen vapaapäivänillanviettoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 15:35

En missään tapauksessa aio maistella. Inhoan viinejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:37

"vaatimaton ja rehti" niinkuin minäkin,
mutta siitä huolimatta tuskin pidän mitään erityistä hoppua,
vaikka nuorista pidänkin niin viinit saisivat mielestäni vähän ikääntyä ennenkuin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 15:47

Liian hienoja ovat torpaneukolle. Soave soppii mainiosti makunystyröitäni hellimään. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:51

Heti aamusta jonottamaan alkon oven taa, että saa uudet beojais- putelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 16:02

Kaikki kelpaa jo heti aamusta, vahva viinin maku yleensä on antina ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 16:55

Juon harvoin viiniä, ja valkkaria vielä harvemmin. En aio asian suhteen hötkyillä millään tavalla, sillä eiköhän se maistu paremmalta sit kritiikin jälkeen. Ehkä jouluksi sitten roseepuolelta pullollinen.
Riittääköhän sinne asti, kun tulee kait vaan n.64000 pulloo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:11

Enpä taida maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:41

tottakai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:32

Ilman muuta aion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:11

On kutsutilaisuus ensi torstaina, kai täytyy mennä. Ei se viini ole hääppöistä mutta uutta satoa täytyy juhlia hieman.