Kahvimuki?

Hörpin tässä just jälkiruokakahvia ja tapani on, että kun aamulla otan mukin käyttöön niin käytän sitä samaa mukia iltaan asti. Aloin miettimään että mitenkähän muut menettelee näin kotioloissa?
Siis juotko samasta kupista / mukista pitkin päivää vai otatko aina puhtaan kehiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 14:02

'kotipäivinä' tuota kahvia tulee lipitettyä niin tasaseen tahtiin ettei siihen väliin kerkeä mikään tiskaaja vaikka kuinka innokas olisi, eli samalla astialla mennään koko päivä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 12:55

Yleensä juon kahvia kotona vain aamulla ja muki menee tiskikoneeseen saman tien. Nyt,kun olen poikkeuksellisesti kotona koko päivän,huuhtaisin aamulla hiukan hanan alla ja aion nautiskella siitä päiväkahvit. Töissä menee sama muki kokopäivän, joskus parikin pelkällä huuhtelulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:59

Ei koskaan mukia, olen kahvikupin kannalla. Mukeja meillä ei kotona edes ole.
Otan aina puhtaan kahvikupin eli meillä tiskataan astiat.
Työpaikalla on kaunis muki ja sen tiskaan jokaisen käytön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:59

Sama muki kelpaa mullekin,pikkanen liru vettä ja puhdas ip-kahvia(iltapäivä) varten.Työmuki joskus hävettää,mutta maistuu kuitenkin aina paremmalle kuin kk-mukitkertakäyttö).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:00

Jos en hukkaa mukia niin juon samasta mukista. "Juo kahvia niin jaksat tehdä typeriä asioita tehokkaammin" lukee mukissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:19

Kyllä minulla on tuo oma kahvimuki se on kätevä havaittu, uuden mukini sain isänpäivänä
pojaltani, se on semmoinen Muumikuvamuki, täytyy siihen vielä totutella, jotenkin se
vielä tuntuu vieraalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:23

Mukista juon aamukahvit..ja pesen mukin senjälkeen..ja illasta jon kyllä siintä samasta mukista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:29

Samaa mukia käytän koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:37

Samaa mukia täälläkin käytetään koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 13:40

Samasta mukista menee niin aamukahvit kuin päivällä hörppäämäni muutkin juomat. Välihuuhtaisu vaan ja taas uutta tavaraa sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:45

SAMAA KÄYTÄN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 14:37

Juon ainoastaan kahvikupista sillä mukillinen minulle olisi liikaa. Puhtaasta kupista kahvi maistuu hyvälle. Mukista juon teetä tai kaakaota. Mukeja onkin monenlaisia monista eri maista ostettuja, niitä matkamuistoja siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:13

Mukista juodaan meilläkin, mutta ei samasta enää illalla kaakaota.Kyllä ne pestään välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 15:34

Päivän? Minä käytän koko viikon ja vähintään useampaa kuppia. (katsos kun joku aina piilottelee yhden ja toisen ja kolmannen jne.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:00

Joku savikuppi se on josta juon koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:03

Otan aina uuden mukin kotona. Pöydältä ja muualta kerään tiskit koneeseen aina kun niitä ilmaantuu. Töissä käytän samaa kuppia koko päivän ja siellä tiskailen ehkä joka toinen päivä tai useamminkin jos on paljon kahvittelijoita tai vieraita kahvipöydässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:07

On lahjaksi saatu muki jossa komeilee nimi kyljessä. Joku paikallinen valmistaja joten siinä mielessä ihan hyvä juttu vaikka hieman karsastan näitä nimimukeja kyllä muuten...