Katsoitteko eilen Telvisiosta ohjelmaa missä kerrottiin alkoholi dementiasta?Voi kauheeta mitä viina saa aikaisekisi kun joka päivä

Ryyppää.No minulla ei onneksi vaaraa siihen ole.

Lisätty: 17.11.2009 - 10:16

Olkio se ohjelma inhimillinentekijä ,minun muistaakseni se oli.Voi olla et se uusitaan ,mutta en muista päivää.

Avainsanat: viina pilaa terveyden täysin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 10:32

po. ohjelman nimi taisi olla Viinan viemää, linkissä siitä keskustelua

atuubi.yle.fi/keskustelu/id-2005518

uusintakin taitaa tulla torstaina

Silminnäkijä: Viinan viemää 19.11.2009 22:35

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 10:12

Harmi etten nähnyt kyseistä ohjelmaa. Olisi ollut mielenkiintoinen asia.
Olisikohan mahdollista nähdä uusintana??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:18

Olihan se koskettava juttu ja nämä kaverit olivat kuitenkin hyvässä hoidossa ja huumorikin lensi mutta on se karmeaa ja kuinka paljon heitä Suomessa onkaan.Ps.oliko niin,ettei sinulla ole vaaraa vai varaa?......;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 10:21

Ohi pääsi menemään kyseinen ohjelma. Eikä nuo alkoholistien touhut muutenkaan niin kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:28

harmi että en sitä nähnyt,kun katsoin kotikatsomoa,yritän katsoa uusinnan,asia minua kyllä kiinnostaa.Kuka käyttää paljon alkoholia ei ole turvasssa alkoholismilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:41

Alkoholistien elämää en jaksa katsoa TV:stä, on sen verran hullua menoa. Ei se Inhimillinen tekijä ollut, edellisessä kerrottiin kahdesta nuoresta naisesta joilla oli alkkisvanhemmat (ja myös muuten sairaat).
Voi vain kuvitella kuluja jotka yhteiskunnalle koituu alkkiksista ja se on muusta terveydenhuollosta pois, samoin kun huumeidenkäyttäjien hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:02

En katsonut, harmi sinällään, mutta työssäni jo törmään alkoholiperäiseen dementiaan lähes päivittäin ja sen verran voin kommentoida, että siinä on tulevaisuuden yleinen sairaus. Ovat erittäin arvaamattomia ja vaikeasti hoidettavia ressukoita. Joten nyt nuoret ottakaa alkoholin käyttönne hallintaan tai lopettakaa kokonaan, on se sen verran karmeaa katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:17

En katsonut, mutta olen käytännössä huomannut kuinka alkoholistien muisti rappeutuu. He eivät halua edes oppia mitään uuttakaan tai etsiä uusia virikkeitä. Kierre vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 12:34

En katsonut sitä ohjelmaa mutta silti tuon omat ajatukseni julki. On noita alkoholisteja tullut nähdyksi elämän varrella. Myös sen miten se heihin on vaikuttanut. Karsaasti katselen niitä jotka joka päivä ryyppäävät. Ei tuossa vaiheessa enää järki sano miten vaarallista se elimistölle on. Ja turha on kaverin vaaroista varoittaa. He tietävät kyllä mikä heille on parasta - omasta mielestään. Kännissä ja kihloissa on kiva olla, mutta ei rapulassa eikä naimisissa sanottiin muistaakseni jossakin sananlaskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:30

en katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:05

Tulee varmasti uusintana. Julma totuus.Viinan tai kaljan liikakäyttö tekee paljon pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:47

en katsonut mut mä tiedän ilman katsomattakin, että juominen ei ole hyväksi