Järjästääkö työnantajasi pikkujoulut,vai jääkö ne pitämättä lamantakia?

Meillä on omat pikkujoulut ystävien kesken,nyyttikesti periaatteella.

Avainsanat: nyyttikestit pikkujoulut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 09:06

KYllä olisi joitain perjantaina, mutta minä jätän väliin.
On jo muuta tärkeää menoa sovittu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 09:19

Kyllä senverran pikkujolua..että käymme syömässä..porukalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 09:56

Ei ole työnantajaa niin ei pikkujouluja ole. Olen yksityisyrittäjä oikeesti mutta ei nyt töitä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:01

Joo on perinteiset pikkujoulut, mutta en mene ei kiinosta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:03

Erinomaisen joulu-lounaan nollatoleranssilla;nälkäisenä tietysti osallistun,ehkä tonttuilut oman myyntijengin kanssa duunin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:13

Kyllä järjestää. Ohsjelmassa mm. kuntoilua,saunomista, ruokailua. Jätän kuitenkin pippalot väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 10:19

En vietä pieniä enkä isoja jouluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:39

Ei järjestä eikä ole koskaan järjestänyt. Käytössä jouluraha-menettely, ja se on siitä hyvä että on tasapuolinen kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:49

Vähän juhlavampi Joulu-lounas, siinä se taitaa olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:06

Meidän "firmassa" ei pikkujouluja ole ollut varmaan koskaan. Taannoin oli syysjuhla mutta sekin on lopetettu. Virkistysrahaa saadaan eli erilaisiin kulttuuririentoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:07

Ei ole enää järjestänyt moneen vuoteen ja se on hyvä. Työpaikallani hoitokodin emäntä tekee valtavan ihanaa jouluruokaa ja sitä syömme kaikki yhdessä. Talo siis tarjoaa sellaisen ja tietysti sitten torttukahvit päälle. Olemme kokeneet sen hyväksi järjestelyksi. Ammattiliitto järjestää sitten perinteiset pikkujoulut, tällä kertaa naapurikunnassa. Toissa vuonna olin ja ihan hauskaa pidettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:34

En pääse minnekään pikkujouluihin, yhyy, kun ei ole sellaista yhteisöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:46

Meillä työpaikalla pikkujoulut on aina järjestetty työntekijöiden omin voimin. Ne ovat aina olleet kaikkea muuta kuin suurelliset. Me kokoonnumme pikkujoulujen merkeissä millon minnekkin syömään hyvin, saunomaan ja viettämään vapaaaikaa yhdessä viihtyen. Ne on meille akkujenlataustilaisuuksia eikä lama vaikuta niihin mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:46

Kyllä järjestää, ja ilman muuta mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:10

Järjestää ja menossa ollaan. Omanlainen perinne työnantajallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:49

joo mut en ehdi menemään