Olemme aika motissa lakon takia,huomasin,että Finnairin yhteistyökumppaneidenkin lennot on Hgistä peruutettu!

Eli kyseessä AirFrancen lennot,jotka ovat Finnairin operoimia,kaikki lennot Hgistä 16
ja 17.11 on peruutettu;pidemmälle eivät tienneet,tietenkään;AFn sivuilla kertoivat.

Avainsanat: motissa yhteistyökumppaneiden lennot peruutettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 11:28

Myös Finncomin lennot Vilnaan on peruttu. Tuttava lähti sinne sunnuntaina iltapäivällä, kait jotenkin takaisin pääsee. Helsinki-Vilna oli reitti johon on Finnairin pilotit ovat kouluttaneet Finncomin lentäjät. ja ensimmäinen lentopv oli juuri tuo 16.11.

Lisätty: 24.11.2009 - 08:49

Onko tuo titeo varma eli tarkistettu eli lentäjät Finncomilla ovat latvialaisia? Fincomm lentää myös kotimaassa, onko nekin lentäjät latvialaisia? Olen käyttänyt Finncommia kotimaassa eikä muistissa ole että kapteeniksi olisi ilmoitettu jokin ulkomaalainen.

Kysyjän kommentti

Eli siitähän just lakossa oli kysymys,Finncomin lentäjät olivat niitä latvialaisia,jotka veisivät ruoan Finnairin lentäjien suusta,eiks vaan.Hyvä,ettei ollut pidempiaikainen!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 20:31

tää motti kyllä vuotaa kuin seula, karkuun pääsee ken haluaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2009 - 23:19

Onhan muitakin kulkuneuvoja. Vaikkapa ensin laivalla meren taakse, ja sieltä sitten koneeseen.