Oletko löytänyt netin kautta vanhoja ystäviä?

Itse löysin facebookin kautta 40vuotta sitten kadotetun koulukaverin tänään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 20:11

Ovatko kaikki löytäneet toisensa FBn kautta?
Jos näin onnellisesti tapahtuu,pitääs alkaa harkitsemaan ja kuulostelemaan FBn sääntöjä enempi.Moni entinen ystävä on kadoksissa ja jos siellä huhuilemalla lötyy,mikäs sen mukavampaa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 20:00

Mie löysin kokonaisen luokallisen eli ne 20 hykkyläläistä, jotka ovat keskenään pitäneet yhteyttä säännöllisesti jo yli neljäkymmentä vuotta, useimmat kun asuvat edelleen Helsingin seudulla.
On hauska saada sähköpostia ja kuvia tapaamisista!

Lisätty: 17.11.2009 - 10:39

Tarkennus: entinen luokkani löytyi kyllä netin kautta, mutta ei Facebookissa. En ole FBläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:09

Ei ole vanhoja ystäviä löytynyt..netin kautta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:17

Kyllä! Vanha työkaveri vuosien takaa löytyi Singaporesta saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:29

Amerikassa olin piikomassa nelilapsisessa perheessä 70-luvulla. Viime syksynä perheen äiti löysi minut facebookista. Ihana kuulla noista hoitamistani lapsista ja heidän lapsistaan. Samoin lapsiani hoitaneet hoitajat ovat fb:ssa ottaneet yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:30

Olen löytänyt paljonkin ystäviäni facebookin kautta, hieno asia tuo fb.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:37

Kyllä löyty keväällä yks kaveri 30-vuoden takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2009 - 21:41

Hieno homma sinulle. En ole etsinytkään, mutta varmasti johonkin törmäisin jos yrittäisin etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2009 - 23:14

Se aika jonka fb : ssa olin, en löytänyt yhtään tuttua sukulaisia lukuun ottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:14

Kyllä naamakirjan kautta on "vanhoja" ystäviä löytynyt. Oiva keksintö toi FB :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:12

Erittäin vähän, mutta monella on liian yleinen nimi. Jos sukunimi on esim. Ahola ja etunimikin varsin yleinen ja pelkästään helsingissä on heitä 40 kpl on löytäminen vaikeaa.
Kyllä ne paremmin löytyy kun kavereilta kyselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:36

Olen löytänyt juu.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:52

Yllätyksekseni olen, mikä on tosi mukavaa.