ostin luomua mutta kotona selvisi että tuote ei ollutkaan luomua, mitä teen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 18:55

Palauta sinne, mistä ostitkin.Vaadi kunnon tavaraa.Jos olet ostanut luomua, maksanut luomusta, niin sinun on myös saatava rahoillesi vastinetta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 18:38

Helppo vastata: Vie luomusi takaisin kauppaan ja sano syökää itse jos se on luomua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2009 - 18:45

Jos et pysty syömään sitä, niin anna kaverille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:21

Marssit ostoksinesi takaisin kauppaan ja vaadit heiltä selvityksesn, miksi näin tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:22

Lue pakkaukset tarkemmin kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:30

Simmut kiinni ja leiki,että se on luomua ja naatiskele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:40

heräsi vain kysymys tai oikeastaan parikin

- mistä/miten luulit ostavasi luomutuotteen
- miten se sitten kotona selvisi ettei ollutkaan luomua

jos kyse on kauppiaan virheestä tai 'petoksesta' , vaihtaa ilman muuta, saattaa vaihtaa siinäkin tapauksessa että kyse oli sinun töpästäsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:42

Joku tai kaikki noista ylläolevista vaihtoehdoista on OK,mutta kiikuta kauppaan takas,jos oli maitoa,vie tyhjä purkki,jos oli omena vie omenan perska ja vaadi rahasi takaisin korkoineen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:18

Jos todistat..että ei ollut luomua..vie pakkaus todella kauppaan takaisin..kyllä joutuvat korvaamaan hinnan takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:13

Outo juttu, mistä tarkistit ettei se ollutkaan luomua?