Tosikot ja veitikot samaan suljettuun huoneeseen kuukaudeksi?

Kumpia sieltä tulee ulos enemmän vai onko syntynyt kolmas ryhmä sitten kun ovet avautuvat?

Lisätty: 23.11.2009 - 21:33

Ennenkuin valitsen parhaan niin ilokseni voin todeta että vastanneista enemmistö on veitikoita - ja kyllä me nuo tosikotkin vielä käännytetään. Ei veitikkamaisuus pahasta ole, sitä kannattaa kokeilla. Mutta tosikkomaisuuttakin pitää sitten löytyä tietyissä asioissa. Kiitos vastanneille.

Avainsanat: tosikot ja veitikot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 18:37

Mie en ainakaan viihtyisi siellä huoneessa kuin 15 minuuttia tosikoitten kanssa. Kertakaikkiaan
minua rupeaisi adistamaan. Riittäiskö tämmöinen vastaus meidä ihanalle Idalle.

Kysyjän kommentti

Kiitos, mutta mistä kummasta sinä tuon ihanan sait? Pidetään pilke silmäkulmassa jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 19:47

ei muuten suljeta,
ollaan hyväksytty ja allekirjoitettu kiduttamisen kieltävä kansainvälinen sopimus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:00

Mulle passaapi kyllä. En pelkää tosikoita ja ainahan niistä voi "käännyttää" veitikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:20

Ei kyllä taitaisi onnistua..kaikki pinkaisivat eri suuntiin..kun pääsivät vapaiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:33

Saattapi olla että syntyy myös kolmas ryhmä. Tosikot veitikoituu ja veitikot tosikoituu ehkä hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2009 - 23:10

Luultavasti kaikki tulisivat entisenlaisina tosikkoina ja veitikoina pois. Minkäs luonteelleen mahtaa. Mutta kurjaa siellä olisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:07

Ei onnistu! En halua mennä tosikoiden kanssa "samaan koppiin". Tosikko ei muutu ikinä, se on lujassa istuva luonteenominaisuus.
Ihmisten sulkeminen johonkin on rangaistava teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:38

Ihmniset sekoaisivat ja jäisivät huoneeseen ikuisesesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:52

Kaikki olisivat viimein veitikoita. Tosikot huomasivat, että veitikoitten elämänasenteessa oli jotain huoletonta ja rupesivat löysyttämään pipojaan. Tai siinä hässingissä pipot olivat jo ratkenneet, vaihtuneet tai hävinneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:42

Sieltä marssisi ulos varmasti "Tosiveitikoita" ja sitten ne soittaisivat porukalla Kansanradioon:)