Anteeksipyyntö paikallaan?

Olen tahattomasti loukannut vastauksillani erästä kysyjää. Pyydän anteeksi häneltä sekä teiltä kaikilta joista tuntuu että olen sitä tehny myös jollekin muulle. En todellakaan ole tehnyt sitä tarkoituksella. Ulosantini on joskus hieman heikossa jamassa. Minulle saa ihan vapaasti antaa palautetta negatiivissa asioissa.

Lisätty: 23.11.2009 - 16:38

Ennen kuin valitsen parhaan niin lisään että voi kun nyt sain teistä muutaman mukaani anteeksi pyytelemään. Mutta ei kai se toisaalta asiaa pahenna jos välillä niin tekeekin.

Avainsanat: anteeksipyyntö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 13:55

No Siehän sitten mukava ihminen oletkin!

Kysyjän kommentti

Kiitos, älä sinä muuta virka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 13:50

Minä annoin anteeksi autoni varastaneelle ja särkijälle. Itse hän ei pyytänyt anteeksi
mutta minä laitoin hänelle tekstiviestin "annan sinulle anteeksi kunhan et toista kertaa
varasta", hän ei ole vastannut viesteihini millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 17:00

Mää kans loukkaan helposti huomaamattani muita, kun olen keskustelutaidoiltani kömpelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 17:53

No jos kerran on ruvettu anteeksi pyytelemään, niin aihetta on varmasti minullakin.

Väillä hurmaannun niin omaan huumoriini, etten tule yhtään ajatelleeksi ymmärtääkö sitä joku muukin.

Eli jos vastaukseni on täysin käsittämätön, se todennäköisesti on erittäin hauska (omasta mielestäni).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:15

Kuin myös. Kolahti tännekin. Sorry kaikki jotka ovat kärsineet tai tulevat kärsimään kysymyksistäni tai vastauksistani. Aion silti jatkaa omalla blondimaisella tyylilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:49

Niin se itse kullakin joskus tahattomastikin.Itse en olisi varmaan elossa ilman huumoria ja viljelen sitä paljon päivittän vaikka monet ei ymmärrä ja pitävät pöhlönäkin mutta on tärkeää osata nauraa itsellekin.Olen saanut usein anteeksi ja vähintään yhtä usein olen antanut anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:04

Anteeksi pyydän minäkin, jos olen joitakin huomaamattani loukannut. Olen vain tällainen totuudentorvi, kaikkea tulee aina paukautettua päin näköä, mutta oikeasti en ole tarkoittanut loukata ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:33

Anteeksi pyydän minäkin..jos olen loukannut...aina välillä lipsahtaa mitä ei pitäisi..tuoda julki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:37

Minua ei ole täällä kukaan loukannut - toivon sydämestäni, etten minäkään ole loukannut muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 00:22

Vielä viidestoista anteeksipyyntö,joskus menee överiksi ja luulen olevani muka vitsikäs;tätä kautta hölmöjä vastauksia yms.typerää,MUTTA KIITOS kaikille kunniamainonnoista,joita joskus tulee sp-ilmoituksina.ANTEEKSI,KIITOS!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:55

Mielestäni vastauksesi ovat olleet aina neutraaleja kysyjää kohtaan ja en ole koskaan huomannut mitään loukkaamiseen viittaavaa ja anteeksipyydettävää. Toisin on näillä muutamalla tyypillä jotka haukkuvat oikeat vastaukset ja vastaavat itse täyttä puuta heinää. He eivät edes ymmärrä myöntää olevansa väärässä saati pyydellä anteeksi, mutta niinhän se menee, ne osaavat pyytää anteeksi joiden ei sitä välttämättä edes tarvitsisi tehdä ja ne joilta sitä taitoa vaadittaisiin porskuttavat nenä pystyssä eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:52

anteeksi täältäkin suunnalta