onko rekkitankoja olemassa jotka saa kiinnitettyä ilman ovipieleen että isännöitsijä repii pelihousunsa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 06:25

Intersportista olen joskus ostanut sellaisen jonka saa kiristettyä oviaukkoon, leukojahan siinä siinä voi vedellä ja muuten vaan roikkua, mutta kipit ja voltit parasta unohtaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 05:32

Onhan niitä.Marssi vaan urheiluvälineliikkeeseen ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 08:16

Jossain täällä netissä näin mainoksen , sellaisesta että se otti tuen seinästä , muutta en muista mainostajaa.

Lisätty: 16.11.2009 - 13:34

maria sen löysi, mitä tarkoitin.
Ostapa se ja kerro kokemuksia oliko se hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 10:09

"ilman ovipieleen että isännöitsijä repii pelihousunsa"?
Oliskohan kyssärissä pieni sanakieppi joka muuttaa sen koko merkityksen päinvastaiseksi?
No joo. Jos ovenkarmit on kiinnitetty siten kun ne kuuluu olla, voi tuota valperin mainitsemaa kiristettävää tankoa soveltaa. Niitä löytyy urheilumyymälöistä ja nettikaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 11:25

Mun mielestä pitäis sanajärjestys olla "kiinnitettyä ovenpieliin(,)ilman,että isännöitsijä"...jeps,mutta joskus oli meilläkin semmoinen vehje ovenpielissä kiristettynä ja päissään kumi"tiivisteet".Niitä löytyy aivan varmasti urheiluliikkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 13:21

Tässä on tosi kätevä laite:

www.irongym-store.com/fi_fi/...press.html

Ei tarvi kiinnitystä ja toimii näppärästi. Ja isännöitsijän pöksytkin pysyy ehjinä ja jalassa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:21

Jännä laite tuolla marian ilmoittamalla sivulla. Meillä laitettiin puristettava tanko saunan oven karmiin ja karmit levisivät. Aikamoinen rako jää kun ovi laitetaan kiinni. Varovainen kannattaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:51

Meilläkin puristettava tanko ovessa..ja on ollut ihan hyvä..toimiva..