X
Kysytty: 15.11.2009 - 20:47

Mistä saisi Björne Borgin boksereita halvalla (netistä!)?

Paikkakunnallani ei ole mitään liikettä joka myisi Björne Borgin boksereita...

Lisätty: 15.11.2009 - 21:26

Hupsista! Björn Borg tosiaan.. Virhe. =)

Avainsanat: shortsibokserit bokserit björne borg x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 21:42

www.bjornborg.com/en/Underwe...underwear/

tuoltahan niitä löytyy, paitsi että sen edullisuuden kanssa voi olla vähän niin ja näin

ihmettelen myös miksi pitäisi olla juuri BB?

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 20:50

miten olis huutonet, siellä kun tuntuu olevan kaikkea.
Tosin ne voi olla käytettyjä ,muuta ei kais se sua haittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:53

Minust tuntuu et tarkoitat Björn Borg-kalsareita,on ruotsalainen ex-tennispelaaja,voi löytyä helpommin.Tai jos menet penkomaan UFFn laareja,saattaa löytyä.Miksi just Björn Borg?
bjornborg.timarco.fi/List9f8...c4436.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:26

Niin just. Miks Björn Borg? Laadukkaampia löytyy edullisemmin vaatetusalan liikkeistä ja joskus maitomarketistakin. Ja jos tosi hyviä haluat, niin tilaa TONOt.

Älä vaan tilaa, se oli vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 22:08

En taida hänen käytettyjä housujaan huolia. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 15:48

Tuota BB kamaa tuli aikoinaan Sokokseen iso kasa jonkin maahantuojan konkurssin seurauksena. Ostin lompakon ja sama lompakko on ollut jo vuosia, ennen nämä "aitoa nahkaa" olevat hajosivat vuodessa. Sokokselta löytyy vieläkin BB tavaraa, mutta tuo halpuus on aina suhteellista.