JOS voisitte esittää Jumalalle yhden kysymyksen, mitä haluaisitte kysyä?

Avainsanat: kysymys jumalalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 21:51

Koskas tuut käymään ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 15.11.2009 - 19:42

Varmaan yrittäisin iskeä, jotta saisin erossa puolet maailmankaikkeudesta...

Onko neiti neiti vai onko neiti naitu vai onko neiti naitu neiti vai naidaanko neiti nyt?

Lähteet:
Olen ateisti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 19:48

Miksi annat tämän kaiken kamalan tapahtua viattomille lapsille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:33

Miksi olet niin epäoikeudenmukainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:48

Miksi maailmassa on nälänhätää ja kurjuutta vaikka maapallo on rikas
luonnonvaroiltaan kaikille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:03

Pyytäsin kattomaan mitä täällä tapahtuu. Vähän samaan tapaan niikuin yks amerikkalainen huolto-upseeri rukoili toisen maailmansodan pommituksessa. "tule tänne itse, älä lähetä jeesusta sillä tämä paikka ei ole lapsia varten".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:14

Voisitko ystävällisesti katsoa että meillä kaikilla olisi mahdollisuudet normaaliin elämään missäpäin maailmaa sitten asummekaan, ei niinkuin minä haluan vaan niinkuin Sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:21

Voisitko jo tulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:49

Voisinko saada lisää järkeä ymmärtääkseni asioita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 22:04

Miksi hän jätti lapsenlapseni isättömäksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 22:55

Ai mille jumalalle?, Olen vapaa-ajattelija.

Lähteet:
Vapaa-ajattelijat,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 02:56

Varmaan vahingossa tuhlaisin yhden kysymykseni johonkin typerään kuten olenko piilokamerassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 05:45

Mua askarruttavia asioita katselen Googlesta tai kyselen täällä Napsusa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 06:32

oletkos sä ihan totta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 10:00

Kysyisin miksi maailmassa on niin paljon pahaa ja kamalia sairauksia. Oletko oikeasti olemassa voitko todella auttaa ihmistä tai minua kovan hädän ja tuskan hetkellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2009 - 11:39

En kysyisi mitään, koska vastaus jäisi kuitenkin saamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 15:28

Eikö olisi jo aika luopua tuosta perisynnistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:08

Oletko myös Allah ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 23:09

Autatko lapsiani vaan annatko jokaisen kuolle ennen minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:36

Voi Sammakko armas - jopas liikahti jotain minussa lukiessani tuota sinun kysymystäsi...

Nyt minusta kyllä tuntuu ihan muutenkin että en haluaisi kysyä yhtään mitään.