Onko Napsulaislla heijastimet ulkoilutakeissaan?

Avainsanat: heijastin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 19:33

Kyllä on heijastimet, ne oli valmiina kun ostin ulkoilupuvun. Toisiin takkeihin laitan
hakaneulalla heijastimen kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 19:34

sellainen sydän on joka on taskussa ja tarvittaessa otan käyttöön, mut jos lenkille lähden hämärissä , joka on kyllä tosi harvinaista niin sit laitan vilkkuvalot ym näkyvyyttä auttavat vermeet....laukussa on marimekonheijastin kesät talvet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 19:53

Kohta on kun käyn ostamassa samoin jalkineissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:24

On heijastin keikkumassa,vaikka kaupungissa liikun,mutta sivuteillä on heijastin tai otsalamppu asiallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:34

Hei heijastin heiluu kyllä ja ulkoiluhousun lahkeessa kiiltää jo valmiina. Näe ja näy pimeässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:57

Hihassa ja lahkeessa vakiona, ja jos oikein pelottaa niin kiskasen vielä huomioliivin päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:08

Ei ole heijastinta takeissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:15

Ulkoilutakissa ja -housun lahkeessa on. Paremman takin käsivarteen isken heijastinvyön kun lähden ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:23

Minulla on ulkoillessa heijastinliivi ja koiraa ulkoiluttaessa lisäksi koiralla vilkkuva valo ja minulla taskulamppu. Repussakin on heijastin, jos se sattuu olemaan mukana. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:55

ulkoilupuvuissa on nauhat,
heijastinliivit löytyy autosta,
kaupungin valoissa liikuessani en käytä yleensä minkäänlaisia heijastimia
irtoheijastimia löytyy iso laatikollinen, niillä koristelen kaikki kylässä käyvät lapset näin pimeään vuodenaikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 22:03

Asuissa itsessään on heijastimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 23:03

ei vielä.. pitäis pian laittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 06:34

enimmäksee city-elämää viettävältä se tahtoo säänöllisesti unohtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 10:02

Kyllä minulla on.En lähde pimeällä liikkeelle jos minulla ei ole heijastimia heilumassa tai vaatteissa kiinni valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2009 - 12:01

Ei ole, mutta en liiku pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 15:26

Fillarissa on lamppu ja heijastin.
Tyttärellä suojaliivi heijastusnauhoineen ja rattaassa useampi heijastin.
Liian moni jalankulkija ei vieläkään ymmärrä sitä että autoilija ei todellakaan huomaa mustassa maiharissa kävelevää jos tällä ei ole heijastinta, ennen kuin usein on liian myöhäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 20:07

Monessa vaatteessa on kiinteä heijastin..Pimeällä ulkoillessa käytän heijastinliiviä..mikä todella näkyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 05:22

Tuolta voi katsoa päivän pituuden www.fmi.fi/saa/paikalli.html Tänä kyseisenä päivänä aurinko nousee Helsingissä kello 8.27 ja laskee kello 15.43. Uskoisin, että jokainen työssäkäyvä ihminen liikkuu ulkona pimeällä ja tarvitsee näin ollen heijastinta.

Lenkille lähtiessä laitan heijastinliivin ja yleisesti ulkona liikkuessa käsivarressa on sellainen pujotettava joustava heijastin. Repussa on sitten kaikenlaisia roikkuvia heijastimia, mutta pehmeitä sellaisia, etteivät kolise. Kaikkein kirkkaimpana heijastelee lauttavarustamon heijastin, jonka löysin joitain vuosia sitten masta. Myös koirilla on luonnollisesti heijastimet ja avolle olen kiinnittänyt ulkoiluhousujen taskujen vetoketjuun heijastimen, sillä hän ei tahdo muistaa heijastinliiviään aamulenkille lähtiessä.

Heijastinta tulee lain mukaan käyttää pimeällä myös kaupunkialueella eli katuvalot eivät ole mikään tekosyy. Kaupungissa on enemmän liikennettä ja enemmän vaaratilanteita, joten mä en ymmärrä tota logiikkaa lainkaan.

Lähteet:
www.lvm.fi/web/fi/uutinen/view/820472

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 15:17

On tottakai! ^^