Luetko luukusta tippuvat mainokset?Ärsyttääkö niiden paljous?

Minusta ihan turhia,enkä koskaan niitä lue...

Lisätty: 16.11.2009 - 12:07

Kun ei oikein voi laittaa lappua:"Ei mainoksia,mutta kaupunkilehdet aamuset ja turkulainen kyllä kiitos".....Ne kun tulevat samassa läjässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 15.11.2009 - 17:41

Hehe.. Satun jakamaan koulun ohella näitä lehtisiä. :D

Itseäni ne ei häiritse, kun tienaan sen hurjan 5centtiä myös omaan kotiimme jaetuista mainoksista mutta sitä en ymmärrä miten jotkut jaksavat valitella Suomen suoramainonta Oy:lle, jos joskus jätän moiset lehtiset jakamatta...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 17:53

Yleissilmäys, ja jos kiinnostavaa niin kyllä luen. Suurin osa menee lukematta kiertopaperiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 18:02

Onneksi postilaatikkorivin vieressä on paperinkeräyslaatikko eli sinne;tietysti voisi laittaa ytimekkään tekstin(Ei mainoksia) postilaatikkoon ja katsoa mitä seuraa.Jakavat posteljoonitkin mun mielestä mainoksia samalla keikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 18:07

Yleensä en lue, joskus joku lappunen ehkä tulee katsottua vähän tarkemmin,
niitä tulee niin paljon ja samat vielä moneen kertaan, että valtaosa menee ihan suoraan roskikseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 18:16

Ei olla mainosjakelijoiden reitillä. Postissa taitaa tulla HongKongin mainoslehti ja sen selaan. Harvoin saa 100 km x2, ajamaan tarjousten perässä, jos ollenkaan!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 18:17

kyllä ne ärsyttää ainakin nää joulumainokset niitä tulee liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 18:55

Aika usein luen ja seurailen uutuuksien ilmaantumisia. Lelumainoslehdet ovat kovassa huudossa pikkusten vieraillessa. Ei ne minua ärsytä. Piankos ne kippaa tuonne keräykseen. Ja antaahan niiden jakaminen työmahdollisuuden jo 15 vuotiaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 19:06

Minä ajattelen asioita toiselta kantilta. Elämme markkinatalousmaassa. Yritykset teettävät
mainoksia, lehtiä ym. elääkseen ja työllistääkseen suomalaisia. Suomessa on paljon
kirjapainoja jotka työllistävät monia kymmeniä tuhansia työntekijöitä samaten postia,
tuotteiden jakajia, graafikoita, mainostoimistoja ym ym. Ei ole mistään pienestä asiasta kyse.
-Tottakai kuluttajalla on oikeus laittaa laattikkoonsa kyltti "Ei roskapostia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 19:22

kyllä toisia luenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 20:00

Tietyt mainokset luen, mutta suurin osa menee suoraan paperinkeräykseen menevään lehtipinoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 20:31

Ei ärsytä.Jos ärsyttäisi laittaisin oveen lapun:Ei mainoksia KIITOS!Kaikki ne luen ja ja roskat viedessäni kiikutan viereiseen lehti/paperilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:12

Kyllä katson mainoslehdet,voihan sieltä saada ideoita ostamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:25

Ei ärsytä yhtään. Poikani aikoinaan jakoi mainoksia saadakseen vähän rahaa ja siinä hommassa on tosi kova työ. Jos joku ei halua mainoksia, sen voi helposti kieltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 21:58

Meillä on kaksi postilaatikkoa ja lukutaidottomat jakajat tuuppaavat molempiin samat mainokset. En aina jaksa niitä edes vilkaista vaan ne menee suoraan lehtikasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 23:04

mä itse jaan mainoksia.. ja jos on niin ärsyttäviä, niin sitten vaan 'ei mainoksia' kyltti oveen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 02:57

Harvemmin luen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 06:36

senhän voi estää jos niin haluaa, armotonta tuhlausta jos omaa laiskuuttaan antaa tulla eikä vilkaisekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:29

Useimmat menee heti roskiin. Poikkeus on nimellä tulevat mainoskirjeet jotka revin ensin (osoitetietojen takai) ja sitten roskiin. Kun joulu lähenee, mainokset lisääntyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 13:09

Itselläni on tarra postilaatikossa, ei mainoksia! Länsiväylän otan kaupan edessä olevasta jakelutelineestä ja kaikki ovat tyytyväisiä. Kiitos siitä, että paikallislehdet ovat jaossa muuallakin kuin vain laatikkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 15:17

Ja kyllä muuten voi laittaa lapun "ei mainoksia, vain ilmaisjakelulehdet - kiitos". Veljellä on tämä toiminut lahdessa jo yli kymmenen vuotta.
Mainoksia on joskus ihan kiva selailla, varsinkin jos on ostamassa vaikka kodinelektroniikkaa. Tietysti tämä joulunaika on oikeaa roskaposti-juhlaa niille jotka eivät voi paria mainostakaan viikossa sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:13

Luen ja katson kaikki mainokset. Uskonnolliset jutut menevät heti roskiin, niitä en lue.Ainakin nämä lahkohömpötykset poltan lukematta.