PC/MAC-napsut,onko teillä langaton hiiri käytössä?

Hämmästyin hiirien hintoja,meinaan siirtyä pikku hiljaa Mac-käyttäjäksi,alkaa Arc Mousella,
kunhan saavat kauppaan.

Avainsanat: langaton hiiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 13:06

Sama hännätön "Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000" toimii niin wintoosa kannettavalla, kuin MacBook Pro:ssa. Ei mitään ongelmaa. Hinta 30 - 40 egee riippuen pakkauksesta.

Kysyjän kommentti

Totta joka sana,näköjäs mulla on sama MS Laser Mouse5000 ja saan siitä 10egulia takasin,kiitos MS-kampanjan,kun lähetän kuittikopion pääkonttoriin.Sitten kun siirryn MAC-aikaan,tulee MagicMouse ilmeisesti mukana,katsotaan aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 14:00

kyllä olen hännättömällä hiirellä huseerannut jo vuosikausia,
tässä välillä jouduin yhden illan käyttämään vanhaa varahiirtä (narumallia) ja tuntuipa tosi hankalalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:03

Langaton hiiri ei ole hyvä ainakaan jos joutuu työtä tekemään, lisäksi se kuluttaa
paljon patterivirtaa. Tämä on työläisen mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:17

langaton hiiri on nimenomaan hyvä kun joutuu sitä työkseen käyttämään, sallii esteittä kaikista ergonomisimmat työasennot,

omien kokemusten mukaan 1,5 V patteri kestää (24 h päällä) noin yhdeksän viikkoa ja kun käyttää ladattavia paristoja sähkölasku on niin pieni ettei sitä edes viitsi laskea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:18

Miniläppärissä on Logitech minihiiri ilman häntää. Ei ole pattereita ainostaan akku jota olen kerran ladannut samalla laturilla millä kameroiden akkuja latailen.
Käytössä on ollut koko miniläppäriajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:27

Noisty PC/MACeista on tiedä mitään mutta hännätön hiiri on molemmissa koneissa käytössä. Käytin hännällistä systerin koneella touhutessani ja olipa sitten oudonoloinen ja jotenkin jäykkä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:55

Langaton laserhiiri on käytössä, ja täytyy kumota toi virrankulutusmielipide. Yksi AA-paristo kestää n. puoli vuotta kerrallaan, eikä sen takia kehtaa edes harkita ladattavia paristoja. Laser on siitä hyvä että sen virrankulutus on olematon verrattuna ir-optiseen hiireen. Toimii vistassa erittäin hyvin, miksi ei sitten mac:ssakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 15:43

langaton ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 17:11

Vuoden alussa siirryin tähän tietsikka-aikaan ja silloin langaton hiiri seurasi mukana.Just äskettäin
vaihdoin patterit.Mielestäni ovat hyvin kestäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 19:09

Minulla oli ensin läppärissäni langaton hiiri, mutta kun ensimmäinen patterien vaihto tuli eteen hankin hännällisen hiiren eikä nyt tarvii pelätä että patterit loppuu. Töissäkin ehdottomasti hännällinen ainakin tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:28

Ihan tavallinen usb-hiiri on käytössä. Jostain syystä ei tullut opeteltua tuota toista tapaa. Vissiin laiskuus vaivasi. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 02:38

Langattomalla olen toiminiut tällä läppärillä. Noita johtoja on muutenkin ihan tarpeeksi.Katsoin tämän kätevimmäksi vaihtoehdoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 10:08

Kyllä on langaton hiiri tässä pöydällä ja siinä lukee acme väri on harmaa /musta. Hyvä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 12:29

Minulla langallinen hiiri..ja olen ollut ihan tyytyväinen..Ei tarvi vaihdella pattereita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:29

Joo on ollut nyt pari viikkoa,patterien vaihtaminen vaan ketuttaa.