Onko teidän suutanne koskaan pesty saippualla?MInun suuni on pesty ja tämä on totta.Olin ekaluokalla koulussa kun äiti pesi suuni

saippualla,kun olin ottanut tieltä suuhuni mitä ei sais koskaan laittaa suuhun kun löytää selallaisen.Ja sitä en kyllä kehtaa tässä mainita et minkä.Inhottaa nyt vanhempana et miten olen voinut tehdä niin,vaikka ei lapsi sitä ymmärrä.

Avainsanat: saippualla pesty suu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 12:24

Minunkin suu on pesty mäntysuovalla,kun kirosin,äitini toimi pesijänä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta.Olet sit kohtalon lapsi ollut sinä minun kanssani. Ei ollut mikään kiva kokemus minusta se suun pesu saippualla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 12:43

ON pesty aikanaan vaahtosammuttajan kokoisena (silloin kun sammutinta ei ollut keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:00

YÄK,oliko se käytetty?????Suu olis pitänyt desinfioida,mutta älä huolehdi,jos siitä on jo kauan aikaa,lapset on lapsia.Muistaakseni olen saanut saippuapesun jonkun manauksen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:54

En ole joutunut suunpesuun saippualla onneksi vaikka se nuoruudessani yleinen tapa olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:55

uhkailtu useastkin muttei muistaakseni koskaan toteutettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:59

Sama juttu, uhattu on muttei toteutettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:18

Meillä todettiin että minuun tehosi parhaiten koivuniemen herra ovenpielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 15:45

On meinattu, mutta ehdin pyytämään anteeksi, niin äiti antoi armon käydä oikeuden edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 23:06

kyllä on, kun olin pieni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 23:15

Ei ole, se onkin aivan kauheaa lapsen myrkyttämistä. Saisivat vanhemmat pyytää anteeksi lapselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 02:59

ei ole pesty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:12

Muistan että ko. rangaistus oli käytössä aikoinaan, ei kohditunut itseeni toki , mutta ainakin eräs poikalapsi joutui saippuakäsittelyyn, oli kiroillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 15:04

Ei ulkopuolisen taholta mutta naama ja suu kyllä pestään omatoimisesti suihkussa päivittäin ja yleensä apteekin sebamed nestesaippualla.