Käytkö Venäjällä,oletko syönyt siellä kebabbia?

Olet saattanut syödä ihmislihaa.Lähteeni iltalehti.

Avainsanat: kebap liha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 11:43

olen käynyt viipurissa ja karjalssa , syönytkin siellä liharuokia , mut toivottavasti ei ollut sentäs ihmisen lihaa ... yöx..

Kysyjän kommentti

Olet varmasti syönyt ihan kunnon lihaa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 11:35

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...8_ul.shtml

tuossa vissiin se uutinen johon viittaat,
enpä ole tottunut pitämään Iltalehteä kaikkein luotettavavimpana tietolähteenä,
heille riittää kunhan on skandaalin käryä, tosiasioista viis

(toisaalta tuommoistahan voisi tapahtua periaatteessa missä vaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:49

Stroganoff iako se olikin? Eikö se ole venäläinen sukunimi kuten Poprikoff?
www.kotikokki.net/reseptit/n...STROGANOFF

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:14

aikaisimmin kyllä.
Söimme sitä katukioskista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:55

En käy Venäjällä,mutta en sielläkään söisi kebabia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:52

Tämä on mulle kerrottu tositarinana, siis onnistuu suomessakin:
Jäsen y kävi syömässä helsinkiläisessä "kiinalaisessa keppilässä" ja siellä tarttu luunpätkä kurkkuun. Tämä tapahtui joskus n. 15-v. sitten. Jäsen y meni sit lääkäriin ja luu otettiin kurkusta pois. Lääkäri ihmetteli luun muotoa ja totes ettei kysymyksessä ole naudan- eikä possunluu. Otti tiedot ylös ja lähetti luun yliopiston elukkatieteelliseen tutkittavaksi. Osoittautui että se on rotan luurangosta kotoisin. No sit terveyspoliisit tekivät ratsian ko keppilään ja takahuoneesta löyty 400 l:n pakastin täynnä rottia.
Onhan se rotanlihan syöminen hiukan arveluttavaa vaikka samoja proteiineja siinä kait on kun muussakin lihassa. Eräs työkaverini toteskin kun kysyin, että mennäänkö keppilään syömään: "minä en koiranlihaa syö".
En harrasta idänmatkailua enkä keppilöitä (kuultuani ton jutun, josta oli silloin kuulema kirjoiteltu lehdissäkin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:13

Kyllä olen syönyt ja hyvää on ollut sillä sitä mitä ei tiedä se ei vaivaa.Olin joskus länsisuomen teurastamossa töissä ja näin lihapaljuissa päivittäin hiiriä ja joskus rotankin,että kyllä eines ruuassa voi olla niiden osia ja jäänteitä mutta pöpöt kuolee jo +70c.Skeptinen olen kyllä tuon iltalehden uutisen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:16

En käy, en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 15:53

Olen just`"rasisti" siihen suuntaan joten en käy, ei kiinnosta ja siis en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 17:51

Käyn Venäjällä. Itse en ole kebabia siellä tilannut. Eikä sitä tavallisissa ravintoloissa juuri listalta löydy. Käkisalmessa oli kyllä ravintola, jossa sitä oli ja ne oli jauhelihasta tehdyt kepukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:35

En käy Venäjällä. En syö kebabia missään maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 03:00

viime venäjän visiitistä on todella kauan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:21

En ole koskaan käynyt Venäjällä. En NL:ssakaan.