Martta aiheinen kysymys.Mitä ruoaksi tänään?

tein eilen jauheliha sienimureketta ja onnistui tosi hyvin,sienet ovat suolattuja haapasieniä,sitä syömme tänäänkin kera perunoiden ja kastikkeen,et kasvisten.

Avainsanat: lihamureke sienet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:55

Keitetyt perunat, kermainen porsaan suikalepaistikastike, paprikaa,tomaattia,kurkkua...Ja määrä sellainen, että yllätysvieraillekin riittää.

Kysyjän kommentti

Sinun menusi kuullosti oikein houkuttelevalta.terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:16

Lämminsavulohi ja muusi lisukkeineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:28

Enpä taida poikkeuksellisesti valmistaa tänään ruokaa ollenkaan.Muotimessujen jälkeen mennään mässäilemään grillikioskille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:54

ulkoruokinnassa meilläkin, saa nähdä mitä saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:54

Valmistan lohikeiton Norjalaisesta kassilohesta, oli tarjouksessa ja jälkiruuaksi pannukakkua johon laitan vähän kardemummaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 10:41

Katteeks käyp. Olen flunssassa joten ruoka ei juurikaan kiinnosta tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:27

Broirelin filepihviä riisin ja vihanneten kanssa..Jälkiruuaksi jäätelöä ja mansikkahilloa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:40

Jauhelihapihvejä,punajuuri-omenasalaattia, keitetyt perunat,kastike.Jälkiruoaksi taidan tehdä taas ruishiutalepuolukkapuuroa, vatkattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:21

Jaa-a, taitaapi olla jääkaapin tyhjennyspäivä. Munakasrullaa sielt ainakin löytyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:26

Grillattu proileri/ Vokkivihanneksia, papuja, riisiä, tomaattipure, uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:35

Jauhelihapihvejä tarjouksesta ostettuja, perunoita, kukkakaalia ja paljon salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:38

Pyörittelin eilen isojen lättyjen sisään jauheli-sipuli-oliivi-tomaatti-valkosipulimuhennosta ja ladoin niitä kuusi kappaletta vuoalle. Päälle juustoa ja uuniin. Tuli syötyä puolet, joten toinen puolikas jää tälle päivälle. Lisukkeeksi yritän jaksaa veistellä jonkinmoisen salaatin kun en ihan vielä kunnossa ole. Kummasti kahden päivän kuume vie voimat. Mutta voiton puolella ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:14

Vilkaise ruoka ja juoma-osiota. Löytyy varmasti uusia ruokavinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 15:57

Miehän tietennii nukuin yövuoron jälkeen kyssärin ohi, mutta nyt vastaan, että laitoin ruuaksi basmatiriisiä lohikermakastikkeella. Porkkanaraastetta ja fetasalaattia sekä punajuuria. Juomana valkkaria lasilliset. Jälkkäriä en tällä kertaa tehnyt vaan kohta paan sumpit pihisemään maustekakkua seuralaiseksi. Illalla popsitaan hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:23

Eilen valmistin karjalanpaistia.