Huomenta napsuilijat,mitäs tänään teette ja mitkä on fiilikset.

Tänään teen ruokaa ja kyläilyä tiedossa.

Avainsanat: ruokaa kyläilyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:25

Hyvät on fiilikset.Mennään ystävän kanssa Muotimessuille.Samalla lipulla myös kauneus,terveys sekä häät ja rakkaus messutapahtumiin.

Kysyjän kommentti

Sinut on nyt varmasti kyllästetty rakkaudella,kauneudella ja muodilla,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:18

Ihan hyvät fiil.ja shoppailua ilta päivästä sekä parin tutun luona käynti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:57

Minä ajattelin mennä kauppakeskus Myllyyn ajankuluksi, mieheni tekee pientä remppaa kellarissa ja ei pikkuihmisiäkään ole kyläilemässä, ovat possulenssussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:58

Mökin talvikuntoon laitto. Käsityömessut kiinnostaa, mutta en uskalla mennä. Sieltä saa liikaa ideoita joita ei ehdi kuitenkaan toteuttamaan. Niin ja fiilis on vähän samanlainen kuin säätilakin. Vähän harmaanoloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 10:36

Lentsua podetaan ja v......a kun ei pääse touhuilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 10:52

kaikki harkinnassa eikä mitään käynnissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:15

ihan ok fiilikset.. käyn puntilla ja meen kattomaan koripalloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:35

Ihan hyvä fiilis..Aamulehti tuli luettua...pitäisi alkaa roukia valmistamaan..Iltapäivällä Prismaan ostoksille...kun saa 15% alennusta..meininki ostaa rikkaimuri tyttären tytölle joululahjasi..oma toivomus..itselle meinaan ostaa uuden paistipannun...Vävylle pitäisi keksiä syntymäpäivä-lahja...ja illasta käydä synttärikahvilla...Siinähän sitä ohjelmaa tälle päivälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:23

en tee mitään-päivä... illalla kärkkäiselle katsomaan "ilotulitusta" ja varmaan tulee jotain pientä sieltä sitten myös shoppailtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:13

Vastailen kertyneihin kyssäreihin ja katselen mutkamäkeä. Lämmitän takan ja luppoajan nautiskelen sen lämmöstä.