Voisitteko suositella minulle jotakin laadukasta peitekynää?

Elikkäs kynää joka peittää esim. arvet yms. helposti ja on mahdollisimman huomaamaton...
Joe Blaco ei taida valmistaa peitekyniä. :(

Avainsanat: peitekynät meikkaaminen miekkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:02

Faber-Castell : Löytyy Akateemisesta kirjakaupasta.
Meillä uimarityttö enään muuta suostu käyttämäänkään parhaat peitekynät -lyijärit ja tussit.
- tosin viime viikolla oli yhtenä päivänä pulassa kun penaali oli unohtunut kotiin...

Kysyjän kommentti

Nauroin vastausta lukiessani vääränä... :D Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 00:33

Vieläkö pähkäilet sen saman asian kanssa. Mene nyt ihmeessä johonkin kemppariosastolle ostamaan jonkunlainen peitekynä, ettei tarvitse joka päivä kysyä samaa. Niitä myydään pilvin pimein jokaisen tavaratalon kemikalio-osastoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:36

No,joko taas,mutta mulla heräs uteliaisuus;oletko miekkaillessa saanut niitä arpia?Siinähän käytetään silmikkoa tai mikä sen naamarin nimi onkaan?Muista vielä se,että mikään peitekynä ei peitä syviä arpia,vain pintasilauksen antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:37

Kävisit nyt ostamassa kokeeksi vaikka halvemman, että näet miten se toimii. Kun tahdon olla fiini, niin saan sillä peitetyksi tummat silmänaluset ja juonteet suupielissä...

Kysy myyjältä käyttöohjeet. Valokynässä on pensseli, jonka kautta peiteaine valuu. Joudut tasoittamaan aineen kasvoihin sormenpäällä taputtaen. Ja sen päälle kiillon estämiseksi kivipuuteria eli olikos sen nimi meikkipuuteri...

ääh...olen huono tässä meikkausjutussa. Kunhan nuo nuoret taitajat heräisivät ja neuvoisivat sinua. Minusta on hienoa, että miehenä hoidat itseäsi tavalla, josta ei edes unta nähty vuonna kivi ja kirves.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 08:28

Kemialio-osaston myyjät auttavat. Täältä epävarmaa saada vastausta koska on kyse erkoistuotteesta joita suurin osa ei tarvitse. Eikö tuo kysymys ollut jo kerran täällä??