Kuis kulkee heillä ketkä vielä valvovat? Onko kivat fiilikset?

Lisätty: 14.11.2009 - 23:43

Mää tässä valvon toisten unta. On hiljaista...mitä nyt vähän kuorsausta kuuluu ja joku höpöttelee unissaan. Pistin kahvin tippumaan, tein muna-lohivoileivän ja naatiskelen niistä. Ulkona on pakkasta -5 ja verhojen raosta näkyy keskustan sekä tehtaan valoja. Katselen myöskin leffaa. Se on ihan hyvä, kerran olen nähnyt jo aikaisemmin. Älkää tulko kipeiksi napsulaiset, ottakaa troppia. Kuuma rommitoti ja sekaan hunajaa. Sillä lääkkeellä on kuulkaas monet flunssat torjuttu. Hyvää yötä teille kaikille ja muistakaa, että se olen minä, joka teitä höyhenellä kutittelee unenne läpi....ja voinpa heittää unihiekkaakin...

Avainsanat: vaan mikä viihde koti kaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 09:05

Sinäkö se olitkin,kun minua höyhenellä kutittelit,nukuimme jo Onnipojan kanssa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 23:29

valvoopa hyvinkin, vastahan tässä kotiuduttiin,
nääs meni päivä tuolla nääsvillessä käydessä rotvallin reunaa ihmetellessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:31

Mää kävin tuolla youtubessa vähän musiikkia kuuntelemassa. Mää, kun oon tämmönen tunteelinen hölmö.

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=0Qewpvo2WYo

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.11.2009 - 23:32

Vastahan tässä lenkille ollaan lähdössä.. Sitten saunaan ja photoshop opettelu. =)

Hyviä unia kaikille Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:34

Vielä ollaan valveilla.Tuli otettua päikkärit.Flunssaa pukkaa,fiilikset muuten ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:35

Kurkkuun koskee ja päätä kivistää, muuten ihan mukava olo. Toivoo vaan että alkas jo hellittää. Terveeks ei tarvii tullakkaan, kunhan vaan tulis ees entiselleen. Pari kepua juotu ja katson toisella korvalla elokuvaa. Kuis siellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:57

Minä siirrän musiikkia uuteen iPod nanooni. Vasta 2 gigaa on käytetty ja kuusi gigaa on jäljellä. Saunottiin ja aamulla aiomme osallistua messuun.

Aion vielä virkata rohdinpellavasta pitsiä pöytäliina reunaan ja katsella televisiota samalla. Ei ole pöllömpää tämä elo tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 00:31

Telkkaria tuli katsottua kolmisen tuntia, nyt sitten täällä Napsussa vastailen näihin kyssäreihin. Fiilis on ihan hyvä. Kohta lukemaan ja sen jälkeen unta kaaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 01:12

Päivällä tuli vedettyä unta palloon, ei vielä nukuta. Koetan toipua tässä kolmepäiväisestä opintoretkestä ja mietin tulevaa viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 01:39

vielä valvoskellaan, kun oli aamulla aikanen herätys hautajaisiin niin satuin illalla sitten nukkumaan univelkoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:40

Minä aloin jo siihen aikaan valmistautumaan unten maille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:09

Valvoin tuosta kyssäriajasta vielä kolme tuntia tallenteita katsellen. Fiilikset olivat hyvät.