Oletteko kokeilleet kylpytynnyriä ja löytyykö kotoa?

Olen vähän ajatellut hommata moisen. Minkälainen lämmitys-systeemi on paras?

Avainsanat: kylpytynnyri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 22:40

Tynnyrisaunaa olen kokeillut, mutta kylpytynnyreitä ainoastaan nähnyt. Utele se lämmityshomma niiltä jotka niitä kauppaa. Kuulin viime syksynä, että Viron suunnalla olis sellasia edullisesti, liekö sitten laadussa huomauttamista, en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 21:33

Se tytön kasvatustynnyri on vaikkei ole tyttöäkään. Pistä nuotion päälle lämpenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:07

Ei ole kokemusta. Messuilla vain nähnyt. Laita toki sellainen jos tykkäät. Itselleni voisi siinä tulla tynnyrimäinen olo...onkohan se hankala puhdistaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 00:13

En ole kokeillut. Minulle tuli myös mieleen tuo, että voi olla aika hankala puhdistettava. En haluaisi sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 01:46

Ei hankittu, vaikka meinattiin, koska on hankala pitää puhtaana. Tynnyrissä pitäisi olla myös jatkuvasti vettä ettei ravistuisi. Ennemmin normaali ulkouima-allas, koska se on helpompi hoitaa.
Polttimolämmitin on helpompi kuin puulämmitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 09:22

Kokeillu olen ja on sellainen ihan kiva,mutta on aika hidas lämmitettävä syksyllä ja työläs pitää puhtaana kun joka kerran jälkeen on vesi poistettava jos et hanki suodattimia.Voi kyllä jossakin vaiheessa hankkiakkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:26

Tynnyreitä löytyy mieheni kotimökiltä,mutta ovat liian pieniä kylpemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:26

Katselin messuilla mokomaa hökötystä. Se on makuasia.Meille ei sellaista hankita. Turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:41

kokeiltu on, yhden lepoisan syysillan tuttujen mökillä vietettiin tynnyrikylvyissä, kiva fiilis

tätä lämmitettettin risuilla ja muilla ylijäämä puutavaralla, muutenkin puuhaa riittää kuulemma ihan harrastukseksi asti, mutta kysehän on siitä mitä tykkää vapaa-ajallaan tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:26

en ole sitä kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:20

Rymättylän suunnalla olen lillinyt laiturilla jossain paljussa,en muista oliko tynnyri,mutta kivaa oli joukolla suuressa ulkoaltaassa.Hauska kokemus,hommaa ihmeessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:01

Näkyy tuolla telkkarissa muutama nuori tyttö kylpevän sellaisessa tuolla Levillä. Itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta siinä kylpemisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:42

Niitä isoja näkee jopa urheilukilpailuissa ja festareilla. Aina on ollut kuitenkin sellainen jono että ei ole päässyt testaamaan. Se on sitten taas toinen juttu houkuttaako mahdollisesti hyvinkin likainen vesi enää siinä vaiheessa kun sinne pääsisi pulahtamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 19:51

Kokeiltu ja aivan ihana lillua lämpimässä vedessä. Syksyn kylmissä ilmoissa upea esim. meren rannalla.

Mutta...lämmittäminen kestää kauan ja puulämmitteinen sopii vain mökille, kun savut eivät pääse häiritsemään aivan lähinaapureita.

Vesi pysyy puhtaana pari päivää kesäaikaan.

Kylpytynnyri vaatisi hiukan jalostusta, jotta olisi käytön kannalta helppohoitoisempi...